ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: synantisi thessaloniki

Δείτε εαν μπορείτε να αξιοποιήσετε/βελτιώσετε το http://www.scriptum.gr/

Θ.Καρούνος

Στις 16 Δεκεμβρίου 2015 - 2:20 μ.μ., ο χρήστης Γιάννης Δαγκουλής <
giannisdag [ at ] yahoo [ dot ] gr> έγραψε:

--
- Jiddu Krishnamurti: If we can really understand the problem, the answer
will come out of it, because the answer is not separate from the problem.

http://karounos.gr/blog/, PGP KEY: 2BED3860