ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: synantisi thessaloniki

On 17/12/2015 08:47 πμ, Theodoros G. Karounos wrote:
Δείτε εαν μπορείτε να αξιοποιήσετε/βελτιώσετε το http://www.scriptum.gr/

Σε αυτό αναφερόμουνα όταν έγραψα ότι είδα μία λύση με jboss που μου φάνηκε αρκετά περίπλοκη τόσο στην εγκατάσταση όσο και στην χρήση γιατί ξέρω ότι οι εγκαταστάσεις με tomcat jboss κ.λ.π. συνήθως δεν είναι για τον μέσο χρήστη. Πάντως μελετώντας καλύτερα τον οδηγό εγκατάστασης φαίνεται να είναι αρκετά πιο εύκολο. Θα το δοκιμάσω στο σχολείο και εφόσον καλύπτει κάποιες βασικές προδιαγραφές είναι προτιμότερο να γίνει χρήση αυτής της λύσης.
----
Λαμβάνετε αυτό το μήνυμα απο την λίστα: Ομάδες ΕΕΛ/ΛΑΚ,
https://lists.ellak.gr/wg-members/listinfo.html
Μπορείτε να απεγγραφείτε από τη λίστα στέλνοντας μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στη διεύθυνση <wg-members+unsubscribe [ at ] ellak [ dot ] gr>.