ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Προϋποθέσεις επιτυχίας 2Β1

Η επιτυχία ή όχι του 2Β1 (πέρα από τα χαρακτηριστικά του ίδιου του μηχανήματος) είναι:

(α) η αποδοχή από τους εκπαιδευτικούς
(β) η ύπαρξη κατάλληλης μεθοδολογίας εφαρμογής
(γ) η ύπαρξη κατάλληλου ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ σε ψηφιακή μορφή
(δ) η ύπαρξη εφαρμογών
(ε) η κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή (δίκτυα, κεντρικοί υπολογιστές κ.α.)
(στ) η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

Καμία τεχνολογία δεν μπορεί να φέρει αποτελέσματα αν δεν ικανοποιηθούν όλα τα πιο πάνω. Φανταστείτε τώρα να αγοράσετε τη μεγαλύτερη τηλεόραση Plasma / LCD της αγοράς και αν βάλετε πάνω ένα Blu-Ray και ένα απίστευτο σύστημα ήχου- αλλά να μην έχετε καμία απολύτως ταινία να δείτε- αυτό που έχετε είναι ένα άχρηστο σύστημα!

Το πιο πάνω παράδειγμα απαντά και στις θέσεις του φίλου εκπαιδευτικού που παραπονιέται για τη μη αξιοποίηση των υπολογιστών από τους συναδέλφους. Από τη στιγμή που δεν έχεις έναν ικανοποιητικό αριθμό υπολογιστών στην τάξη ή έστω στο εργαστήριο (αναλογία 1:3 στη χειρότερη περίπτωση) και εκπαιδευτικό περιεχόμενο (π.χ. δραστηριότητες μαθηματικών), τότε δεν μπορεί να γίνει ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ αξιοποίηση της τεχνολογίας.

Παράλληλα με τις εθελοντικές εργασίες, μπορούμε να υποβάλουμε (και ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί ακαδημαϊκοί στη λίστα) ερευνητικές προτάσεις για χορηγία κάτω από την πρόταση MINERVA για εξασφάλιση κονδυλίων ανάπτυξης περιεχομένου. Ο φόρτος εργασίας είναι τεράστιος αλλά, είτε το κάνουμε σωστά είτε θα αποτύχουμε πριν καν αρχίσουμε.

Φιλικά,

Αλέξανδρος Κοφτερός

πλοήγηση μηνυμάτων