ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Wikimania

Ενδιαφέρον το insight του Νίκου, που βρέθηκε και βρίσκεται στην πηγή του θέματος. Φαντάζομαι θα μεταφέρουν και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες τις σχετικές εμπειρίες τους...
  ----- Original Message -----
  From: Nikos Roussos
  To: Λίστα Συζήτησης για τη δράση mywikipedia.gr
  Sent: Wednesday, August 03, 2011 10:16 AM
  Subject: Re: Wikimania

  Το θέμα που θέτει ο φίλος είναι γενικότερο και όχι απαραίτητα σε σχέση με το Wikimedia. Απ' ότι καταλαβαίνω δεν επιθυμεί να πάει στο Ισραήλ ποτέ.

  Προσωπικά συνηθίζω να μην ταυτίζω ανθρώπους με κυβερνήσεις, αλλά η αλήθεια είναι πως με ενόχλησε η 15λεπτη "ανάκριση" στο αεροδρόμιο για να μου επιτρέψουν να επιβιβαστώ. Σκεφτείτε πως η Sumana Harihareswara (που εργάζεται στο Wikimedia Foundation ως Volunteer Development Coordinator) μου έλεγε πως η δική της συνέντευξη κράτησε 2 ώρες. Φανταστείτε τι πρέπει να κάνουν οι Άραβες που ήθελαν να παραστούν στο event.

  Σε τέτοιες περιπτώσεις τα ζυγίζεις ανάλογα με τις ευαισθησίες σου. Για μένα ήταν αρκετά σημαντικός ο σκοπός ώστε να έρθω. Το Foundation ορθώς αγνόησε το πολιτικό κομμάτι, αν και ο αποκλεισμός συμμετοχής πολλών ανθρώπων απ' τις Ισραηλινές αρχές ίσως έπρεπε να τους απασχολήσει λίγο παραπάνω.

  Για να επιστρέψουμε στο Wikimania μπορείτε να ενημερώνεστε απ' το σχετικό hashtag:
  https://twitter.com/#!/search/%23wikimania