ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πρόχειρα Στατιστικά

Πολύ επιγραμματικά θα πω πως αισιοδοξία χωρίς σχεδιασμό είναι τυφλή ελπίδα.

Είμαι από αυτούς που πίστεψαν πως θα κερδίσουμε ψίχουλα από την καμπάνια,
όμως τράβηξα κουπί με πείσμα και θέληση στην προσπάθεια αυτή.

Το είχα επισημάνει ξέροντας το αποτέλεσμα, χωρίς να θελήσω να αποθαρρύνω στο ελάχιστο την προσπάθεια,
όταν μίλησα για, από πριν σχεδιασμό στην περίπτωση της αποτυχίας, στην Αγορά.

Η λογική λέει πως αυτό είναι παράλογο, να γνωρίζεις πως θα σπείρεις, καρπό δε θα δεις κι όμως να συνεχίζεις.
Οι περισσότεροι πάλι ξέρετε πως δε λειτουργώ με τη συνήθη λογική και στο στόχο φτάνει κανείς με βήματα,
για να ακολουθούν οι πολλοί εκ του ασφαλούς, και όχι με άλματα.

Σκοπός είναι να ανοίξουμε τα μάτια μας να δούμε ποιοί είμαστε αυτοί που γράφουμε, από τι ελκυόμαστε, για να αποφασίσουμε από κοινού.
Πρέπει να καταλάβουμε το βαθύ ρόλο της εξάρτησης και τον πιθανό ρόλο της πίεσης που βρίσκει διέξοδο (ελευθερία).

Δύο πράγματα λοιπόν. Να μπει στο μυαλό η λέξη "κίνημα" και να μετατεθεί το φορτίο όποιων ψυχαναγκασμών σε ωφέλιμο έργο.

Δε μπορούσα να τα πω τότε αυτά. Τα λέω τώρα. Αν θέλετε έδρασα σαν καταλύτης για να τα πω μια ώρα αρχίτερα.
Όσοι βιαστείτε να παρερμηνεύσετε, παρακαλώ υποθέστε καλή πίστη. Το κοιτάτε με λάθος γυαλιά.

Κάτι ακόμα. Ο κόσμος χρειάζεται παραδειγματισμό και ακολουθεί κατά πόδας την ελπίδα για υγιή προοπτική.
Όλοι γνωρίζετε την περίπτωση του Νίκου Γκάλη και την επίδραση ενός ανθρώπου - καταλύτη στον ελληνικό αθλητισμό.
Αναλογιστείτε σε πόσους ανθρώπους οφείλεται η εξάπλωση του Χριστιανισμού. Πρακτικά ένας απόστολος γύρισε τον κόσμο.

Σκεφτείτε και κρίνετε. Μπορεί να είμαι πολύ μπροστά. Είπαμε, σκέφτομαι αλλιώς.
Ετοιμάζω κάτι και εύχομαι να το τελειώσω σύντομα. Ίσως μπορούσε να γίνει μαγιά.

Το θέμα είναι πως το έργο δεν ήταν μηδενικό.
Η φώτιση των αποστόλων είναι σημαντικότατη.
Ακόμα κι αν κάνω λάθος στις πιο πάνω εκτιμήσεις μου,
αυτή η φώτιση είναι που θα αποδώσει αυτό που οι πολλοί περίμεναν από αρχής.

Μάνος Κεφαλάς