ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Πρόχειρα Στατιστικά

Το θέμα δεν είναι μόνο οι νέοι χρήστες αλλά και οι παλιοί!!! Η παραγωγή
άρθρων έχει πέσει (αν και εμένα αυξήθηκε κάπως η παραγωγή αξιόλογων και
ολοκληρωμένων άρθρων) επειδή:

1) Οι χρήστες ασχολούνται κάθε τρείς και λίγο με τσακωμούς, διαφωνίες,
τσακωμούς, φραγές και ιστορίες...
2) Κάποιοι χρήστες δεν βρίσκουν ενδιαφέρον κάποια θέματα ή δεν θέλουν να
γράψουν πια νέα άρθρα.
3) Πολλοί χρήστες (κυρίως ανώνυμοι) ασχολούνται με βανδαλισμούς, ενοχλώντας
με αυτό τον τρόπο σοβαρά την παραγωγή άρθρων.
4) Είναι και τα κάπως μη ποιοτικά άρθρα, τα οποία πρέπει να  βελτιώσουν (ο
κάθε χρήστης ασχολείται με άρθρα που μπορεί να βελτιώσει λόγω ενδιαφέροντος
ή λόγω γνώσεως - εγώ είχα βελτιώσει κάποια, δύο από αυτά είναι αξιόλογα ενώ
αρκετά άλλα έχουν Α στη σελίδα συζήτησης)
5) Είναι και το ότι σχεδόν αρκετοί μπαίνουν για να γράψουν για τις
ιστοσελίδες τους, τις κοινότητες τους κτλ. Αυτό οδηγεί σε διαγραφές, και σε
μη ισορροπία αριθμού άρθρων.
6) Είναι και το γεγονός (ίσως το πιο σημαντικό, ή τουλάχιστον από τα πιο
σημαντικά) ότι η κοινότητα (η σταθερή κοινότητα των τελευταίων 2-5 χρόνων)
είναι πολύ μικρή, με αρκετούς από αυτούς να εμφανίζονται περιοδικά και να
μειώνεται κάπως η σταθερότητα του αριθμού της "σταθερής" κοινότητας.

Αυτά,
Κωνσταντίνος (στη ΒΠ και στα ΒΝ ως Nataly8)