ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: CD /

Ανάλογη διανομή υπάρχει και από τη SuSE, το λεγόμενο
LiveCD. Κάπου στο Sourceforge υπάρχει και μια έκδοση
που βασίζεται στο Mandrake. Η υποστήριξη ελληνικών
δυστυχώς δεν είναι στα καλύτερά της και στις δύο
διανομές.

Τώρα, όσον αφορά στη διανομή στους Πληνέτ και στους
καθηγητές Πληροφορικής στα σχολεία, δεν μπορώ να
κρατήσω το γέλιο.

Κοιμόμαστε όλοι βαθιά και αγνοούμε την πραγματικότητα.

Δυστυχώς το ΥΠΕΠΘ με την καθοδήγηση συμβούλων
φιλόδοξων μεν - βυθισμένων στην σοφία της άγνοιάς τους
δε, και ακολουθώντας τις μικροπολιτικές τακτικές
συνδικαλιστών άσχετων με την εκπαιδευτική διαδικασία
φρόντισε να τοποθετήσει σε θέσεις κλειδιά (βλ. ΠΛΗΝΕΤ)
αλλά και σαν λειτουργούς στην πληροφοριακή παιδεία της
χώρας μας, ΑΚΑΤΑΡΤΙΣΤΟΥΣ.

Πολλές ενώσεις όπως η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, η
Μαθηματική Εταιρεία, η Ένωση Ελλήνων Χημικών, και
όποια άλλη ένωση έκαναν την αρπαχτή και πλούτισαν
διοργανώνοντας σεμινάρια λίγων ωρών με σαφή σκοπό τον
"διορισμό" και το βόλεμα των μελών τους. Το ΥΠΕΠΘ μη
σκεφτόμενο την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης
φρόντισε να καταστρέψει το μέλλον των Ελλήνων μαθητών
στην Κοινωνία της Πληροφορίας.

Καλούμαστε όλοι να προτείνουμε λύσεις υιοθέτησης
λογισμικού ανοιχτού κώδικα όταν η μόνη τακτική που
ακολουθείται είναι η τακτική του Fast Food: Περάστε,
χρησιμοποιήστε το έτοιμο φαγητό, τελειώσατε.

Η σπορά σε μη γόνιμο χωράφι θα καταντήσει μια
αποτυχία!

Μα κανείς ποτέ σε αυτό τον τόπο δε σκέφτηκε το
αυτονόητο, ότι για να πετύχεις τα καλύτερα
αποτελέσματα πρέπει να έχεις τις καλύτερες
προϋποθέσεις;

Δυστυχώς, τα παιδιά μας θα δρέψουν τους καρπούς της
ανοησίας και κοκοροματαιοδοξίας κάποιων που ηθελημένα
οδήγησαν την κατάσταση σε αδιέξοδο.

"Τι είναι αυτό; Linux; Σε Windows XP τρέχει;"
Και ύστερα ξενυχτήστε φίλοι μου διαμορφώνοντας την
Κοινωνία της Πληροφορίας.

Με σκέψεις
Παΐλας Ιωάννης

 --- Kostis Oikonomidis <K [ dot ] Oikonomidis [ at ] noc [ dot ] uth [ dot ] gr>
έγραψε: > Αγαπητοί συνεργάτες καλησπέρα,