ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: CD επίδειξης ΕΛ/ΛΑΚ

Γιάννης Παΐλας wrote:

> Τώρα, όσον αφορά στη διανομή στους Πληνέτ και στους
> καθηγητές Πληροφορικής στα σχολεία, δεν μπορώ να
> κρατήσω το γέλιο.
>
> Κοιμόμαστε όλοι βαθιά και αγνοούμε την πραγματικότητα.
>
> Δυστυχώς το ΥΠΕΠΘ με την καθοδήγηση συμβούλων
> φιλόδοξων μεν - βυθισμένων στην σοφία της άγνοιάς τους
> δε, και ακολουθώντας τις μικροπολιτικές τακτικές
> συνδικαλιστών άσχετων με την εκπαιδευτική διαδικασία
> φρόντισε να τοποθετήσει σε θέσεις κλειδιά (βλ. ΠΛΗΝΕΤ)
> αλλά και σαν λειτουργούς στην πληροφοριακή παιδεία της
> χώρας μας, ΑΚΑΤΑΡΤΙΣΤΟΥΣ.

> [...]

κατ'αρχην να πω οτι σε καθε κανονα υπαρχει
και η εξαιρεση (διπλα μου στην παρουσιαση στο
ΤΕΕ δραπετσωνας καθοταν ο καθηγητης ΠΛΗΝΕΤ ο οποιος ηξερε για ποιο
πραγμα μιλαγε)

απο εκει και περα....

οσο πιο ακαταρτιστοι αυτοι που θα διδαξουν
τοσο πιο επιρρεπεις στην ευκολια διδασκαλιας και χρησης των προιοντων
της μαμας εταιρειας (ονοματα
εταιρειας δεν λεμε)

οσο πιο πολυ "διδασκονται" τα προιοντα της
μαμας εταιρειας τοσο πιο πολυ ριζωνουν στην
αγορα και μονιμοποιουνται τα κερδη της μαμας
εταιρειας

οσο πιο λιγα ξερουν οι μαθητες για τα βασικα
της τεχνολογιας τοσο πιο δυσκολο να προχωρησουν πιο περα σε
θεματα οπως DMCA / DRM , οι νομοι περνανε ανετα
οπως τους θελουν οι εταιρειες (αφου ουτε και
οι βουλευτες πολυ-καταλαβαινουν για πιο θεμα μιλαμε)

δεν ειναι βεβαια κατι το τοσο οργανωμενο στον
δημοσιο τομεα αλλα γενικα "βολευει"

giorgos tsimaras

oi apantiseis mono pros tin lista parakalo...