ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Debian Guide: νέος προτεινόμενος πίνακας περιεχομένων

  • Subject: Re: Debian Guide: νέος προτεινόμενος πίνακας περιεχομένων
  • From: Alexios Zavras <zvr [ at ] pobox [ dot ] com>
  • Date: Mon, 5 May 2003 19:53:44 +0300
Konstantinos Margaritis wrote [edited]:
> Με βάση τις αλλαγές που προτείνανε ο Αλέξιος Ζαυράς <zvr [ at ] pobox [ dot ] com>

Me b anti gia y kai o tonos sto prwto a, please :-)

> 3		Εντολές του shell
> 3			Δομή
> 3			Επιλογές
> 4			Patterns
> 4			Input/Output Redirection

kai jobs, foreground, background, klp.

> 3		Πλοήγηση στο shell
> 3			Έννοια: PATH και τρέχων κατάλογος

den exoyn sxesh ayta gia na einai mazi.
to PATH na einai parapanw, me th domh entolwn
("to shell psaxnei thn prwth leksh...")

> 4		Τύποι αρχείων
> 4			αρχεία
> 4			κατάλογοι (directories)
> 4			soft links			(σύνδεση με Windows shortcuts)
> 4			hard links

Tha to ksanapw allh mia fora: prwta ta links, meta ta soft links :-)
Alla na mh ginomai koyrastikos, kane o,ti thes.

*Please* mia sygkrish dentroy me ayto twn windows
(dentroy, oxi periexomenwn).

> 4		Δομή αρχείων     (σύγκριση με Windows)

Ayth th sygkrish den thn katalabainw...
An to'bales epeidh eipa egw sygkrish me windows, bgalto --
ennooysa gia to dentro ayto kathayto.
Kai fysika oxi "domh arxeiwn", "ierarxia katalogwn systhmatos" h kati tetoio.

> 4		Ψάχνοντας αρχεία

Ayto synexizei na moy kanei entypwsh :-) Einai toso shmantiko ?
Oxi oti exw antirrhsh, an thes na mpei, bebaia...

> 4	10 - Μαθαίνοντας το λειτουργικό σύστημα

"Synthrwntas"/"Prosexontas"/... h kati tetoio ?

> 4		Βασικές υπηρεσίες
> 4			FTP
> 4			Samba   (τα βασικά για επικοινωνία με Windows)
> 4			SSH
> 4			Telnet

mail, web (aplh anafora) [sthste sendmail/exit/postfix/courier,
sthste apache/apache2/...]

A, kai kapoy sthsimo diktyoy ?!? (prin apo diktyakes yphresies)
IP address, mask, gateway, dns ?  dhcp ?
[this is getting fun! :-)  posoi tomoi tha bgei ?  just kidding]

> 4	13 - Παραμετροποίηση του συστήματος στο Debian
> 4		Διαχωρίζοντας τον σκληρό δίσκο
> 4			Partitions

Partition Management, kalytera.
To ti einai partition tha to'xeis pei sta filesystems :-)

ante, we're getting there...
--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

πλοήγηση μηνυμάτων