ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Debian Guide: νέος προτεινόμενος πίνακας περιεχομένων

  • Subject: Re: Debian Guide: νέος προτεινόμενος πίνακας περιεχομένων
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 5 May 2003 22:01:19 +0300
On Monday 05 May 2003 19:53, Alexios Zavras wrote:

> Me b anti gia y kai o tonos sto prwto a, please :-)

χίλια συγγνώμη, τα greeklish φταίνε!

> kai jobs, foreground, background, klp.

οκ

> den exoyn sxesh ayta gia na einai mazi.
> to PATH na einai parapanw, me th domh entolwn
> ("to shell psaxnei thn prwth leksh...")

οκ

> Tha to ksanapw allh mia fora: prwta ta links, meta ta soft links :-)
> Alla na mh ginomai koyrastikos, kane o,ti thes.

Οκ, δεν έχω αντίρρηση.

> *Please* mia sygkrish dentroy me ayto twn windows
> (dentroy, oxi periexomenwn).

έχουν δέντρο τα windows? όλα χύμα είναι στο C:\Windows :-)
και μη μου πεί κανείς για το system και το system32!!!

> Ayth th sygkrish den thn katalabainw...
> An to'bales epeidh eipa egw sygkrish me windows, bgalto --
> ennooysa gia to dentro ayto kathayto.
> Kai fysika oxi "domh arxeiwn", "ierarxia katalogwn systhmatos" h kati
> tetoio.

όχι, το είχα βάλει πιο πρίν. Ήθελα να δωθεί μια απλή σύγκριση για τον χρήστη
ώστε τα αρχεία του Linux έχουν τις περισσότερες φορές συγκεκριμένες θέσεις
που πρέπει να μπούν. π.χ. δεν περιμένει κανείς ένα .so αρχείο στο /etc, σωστά;
Και όχι τόσο να κάνω μια 1-1 σύνδεση με windows. Τα windows αμφιβάλλω αν
έχουν αυστηρές προδιαγραφές για κάτι τέτοιο, και δεν είναι και αυτό το θέμα
του βιβλίου.

> Ayto synexizei na moy kanei entypwsh :-) Einai toso shmantiko ?
> Oxi oti exw antirrhsh, an thes na mpei, bebaia...

Φυσικά και είναι σημαντικό. Δεν είχες ποτέ την ανάγκη να ξέρεις που βρίσκεται
-άν βρίσκεται- ένα αρχείο;

> "Synthrwntas"/"Prosexontas"/... h kati tetoio ?

Διαχείριση;

> mail, web (aplh anafora) [sthste sendmail/exit/postfix/courier,
> sthste apache/apache2/...]

Όχι αυτά είναι too advanced. Είπαμε οι χρήστες στους οποίους θα απευθύνεται
δεν είναι τα μελλοντικά wizkids αλλά άτομα που πρωτοασχολούνται με το linux
και έχουν παιδεία βασισμένη στα windows. Δεν θέλεις να τους βομβαρδίσεις με
άσχετες πληροφορίες, τουλ. όχι στην αρχή. Πόσοι χρήστες χρειάζονται να
στήσουν web server?
Θα τα αφήσω ώς έχουν.

> A, kai kapoy sthsimo diktyoy ?!? (prin apo diktyakes yphresies)
> IP address, mask, gateway, dns ?  dhcp ?
> [this is getting fun! :-)  posoi tomoi tha bgei ?  just kidding]

Ναι αυτά πρέπει να μπούν κάπου τουλ. τα βασικά.

> Partition Management, kalytera.
> To ti einai partition tha to'xeis pei sta filesystems :-)

όχι. η έννοια του partition είναι άσχετη με το filesystem. μπορείς να έχεις
clustered, network, filesystem on a file, flash ram, χωρίς να χρειάζεται η
ύπαρξη partition. Η έννοια του partition ίσως να είναι πιο ταιριαστή στην
αρχή, στην εγκατάσταση.
Αλλά ναι, partition management ίσως είναι καλύτερος όρος.

> ante, we're getting there...

ελπίζω!

Φιλικά