ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Debian Guide: νέος προτεινόμενπροτεινόμενος πίνακας περιεχομένωπεριεχομένων

  • Subject: Re: Debian Guide: νέος προτεινόμενπροτεινόμενος πίνακας περιεχομένωπεριεχομένων
  • From: Simos Xenitellis <simos74 [ at ] gmx [ dot ] net>
  • Date: 06 May 2003 22:32:20 +0100
Merika sxolia sta onomata tvn titlwn parakatw.
Ta sxolia einai mesa se agkiles.
Gnwrizw oti oi titloi mporei na min einai se teliki morfi.

simos

Στις 05/Μάι/2003, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:24, ο/η Konstantinos
Margaritis έγραψε:
> Καλησπέρα σε όλους,
>
> Με βάση τις αλλαγές που προτείνανε ο Αλέξιος Ζαυράς <zvr [ at ] pobox [ dot ] com> και ο
> Κώστας Κουμαντάρος <kkoum [ at ] grnet [ dot ] gr>, επισυνάπτω τροποποιημένο νέο πίνακα
> περιεχομένων για τον οδηγό Debian.
>
> Περιμένω ότι θα υπάρχουν περαιτέρω σχόλια, αλλά πιστεύω ότι δεν θα υπάρξουν
> σημαντικές/ριζικές αλλαγές στην δομή του κειμένου, οπότε θεωρώ ότι μπορώ να
> ξεκινήσω το γράψιμο.
>
> Συμφωνώ με την επιλογή Docbook XML, έχω ασχοληθεί λίγο και είναι αρκετά
> εύκολο στη χρήση του.
>
> Φιλικά

> [...]

  Κεφάλαια

1                               1 - Εισαγωγή
1                                               Σχετικά με το Linux
[Anafora se GNU/Linux kai Linux. To prwto einai dianomi, to deftero o
pirinas. Anafora oti 'Linux' mporei na einai mia dianomi, logw
"aplopoihshs"]
2                                               Διανομές Linux
2                                               Debian
3                                               Εκδόσεις του Debian

1                               2 - Πριν την εγκατάσταση
1                                               Αναγνώριστε το συστημά
σας
2                                               Περιφερειακά και
συμβατότητα
2                                               Hardware και Linux,
διαφορές με Windows         (περαιτέρω ανάλυση)
[Hardware=Yliko]

4                                               Το Linux σε άλλες
αρχιτεκτονικές (Μερικές πληροφορίες και links)

1                               3 - Εγκατάσταση
1                                       Οργάνωση της εγκατάστασης
2                                               Εγκατάσταση παράλληλα με
άλλα λειτουργικά συστήματα
1                                               Εγκατάσταση από δισκέτα
ή CD
2                                               IDE ή SCSI;
3                                               Εγκατάσταση από δίκτυο
3                                                       FTP, HTTP, NFS

1                                       Εγκατάσταση Βασικού συστήματος
2                                               Διαχωρισμός του δίσκου
2                                               Προετοιμασία δίσκου

1                                       Προχωρώντας την εγκατάσταση
1                                               Επιλογές
1                                               Ρύθμιση της ημερομηνίας
και ώρας
1                                               Ρύθμιση χρηστών &
κωδικών
1                                                       Ρύθμιση του
κωδικού του root
1                                                       Δημιουργία ενός
απλού χρήστη
1                                               Ρύθμιση κάρτας γραφικών
1                                               Ρύθμιση οθόνης
1                                               Ρύθμιση δικτύου
1                                               Ρύθμιση εκτυπωτή
1                                       Επιλογή λογισμικού
2                                               dselect, kpackage,
stormpkg

1                               4 - Μετά την εγκατάσταση
1                                       Εκκίνηση του συστήματος
1                                       Σύνδεση στο σύστημα
2                                               από γραφικό περιβάλλον
2                                               από κονσόλα
3                                       Διαχείριση χρηστών
                                                        Έννοια: Χρήστης
& Ομάδες
2                                       Σβήσιμο
2                                               από γραφικό περιβάλλον
2                                               από κονσόλα
3                                       Εκκίνηση του γραφικού
περιβάλλοντος
3                                       Σβήσιμο του γραφικού
περιβάλλοντος
[Apenergopoiish?]

2                               5 - Η επιφάνεια εργασίας και το σύστημα
Χ11
2                                       Το σύστημα X11
3                                       Window Managers
[Diaxeiristes Para8yrwn]
3                                       Περιβάλλοντα Εργασίας
[Grafika Periballonta Ergasias]
3                                               KDE
3                                               GNOME
3/4                             Επιλέγοντας επιφάνεια εργασίας,
KDE/GNOME/?

3                               6 - Η δύναμη του UNIX,το Shell
[Floios]

3                                       Γιατί shell;
4                                               Ποιά shells υπάρχουν;
sh, csh, tcsh, bash, ksh (απλή αναφορά και λίγα ιστορικά)
3                                       Εκκίνηση
3                                       Γραμμή εντολών
3                                       Εντολές του shell
3                                               Δομή
3                                               Επιλογές
4                                               Patterns
4                                               Input/Output Redirection
[Anakatefthinsi Eisodou/Ejodou (E/E)]
4                                                       Pipes
[Swlinwseis, koitaje ti metafrasi tou biblio Leit. Syst. tou Tanembaum,
apo to Pan. Athinwn]
4                                                       Η εντολή tee
3                                       Πλοήγηση στο shell
3                                               Έννοια: PATH και τρέχων
κατάλογος
3                                               Αλλαγή τρέχοντος
καταλόγου
3                                               Περιεχόμενα καταλόγου
3                                       Συντομεύσεις
3                                               Ιστορικό του shell
3                                               Αυτόματη ολοκλήρωση
εντολής με Tab
4                                               Αντιγραφή/επικόλληση
κειμένου
3                                       Βοηθητικά εργαλεία
3                                               man

3                               7 - Εμβαθύνοντας A', Το σύστημα αρχείων
του Linux
4                                       Τύποι αρχείων
4                                               αρχεία
4                                               κατάλογοι (directories)
4                                               soft
links                      (σύνδεση με Windows shortcuts)
[...]
4                                               hard links
[s8enaroi syndesmoi, metafraseis Translation Project]
4                                               άλλα (sockets, fifo,
...)
[socket=ypodoxeas]
4                                       Σημασία ονομάτων και καταλήξεων
(τα βασικά)
4                                       Δομή αρχείων     (σύγκριση με
Windows)
4                                               Κατάλογος root /
4                                               /etc                    (απλή αναφορά)
4                                               /boot
4                                               /lib                    (απλή αναφορά)
4                                               /var                    (απλή αναφορά)
4                                               /usr                    (απλή αναφορά)
4                                               /home   (απλή αναφορά)
4                                               /tmp            (απλή
αναφορά)
4                                       Χρήστες και αρχεία
4                                               Ιδιοκτήτης και ομάδες
4                                               Πρόσβαση σε ένα αρχείο
4                                               Αλλάζοντας ιδιοκτήτη και
πρόσβαση

3                               8 - Συνηθισμένες λειτουργίες σε αρχεία
και καταλόγους
3                                       Αντιγραφή/Μετακίνηση/Διαγραφή
αρχείων
4                                       Δημιουργία/Διαγραφή καταλόγων
4                                       Ψάχνοντας αρχεία
4                                               find
4                                               which
4                                               locate
4                                       Κοιτάζοντας τα περιεχόμενα ενός
αρχείου
4                                               more or less
4                                               "Μετρώντας" ένα αρχείο:
wc
4                                       Συγκρίνοντας αρχεία
4                                               Απλή σύγκριση: εντολές
cmp & comm
4                                               Η εντολή diff
4                                       Ο επεξεργαστής κειμένου
vi                      (απλή αναφορά)

4                               9 - Εμβαθύνοντας Β', Ειδικά συστήματα
αρχείων
4                                       filesystems: Γενικότερα.
4                                       Εντολές mount & umount
4                                       Μερικά filesystems: ext2, ext3,
reiserfs, xfs, jfs
4                                       Ειδικά filesystems
4                                               /dev
4                                               /proc
4                                       Άλλα συστήματα αρχείων
4                                               vfat
4                                               ntfs
4                                               hfs (για macintosh)
4                                       Δικτυακά συστήματα αρχείων
4                                               nfs
4                                               samba
4                                               άλλα (appletalk, novell,
clusterfs, gfs, mosixfs)

4                               10 - Μαθαίνοντας το λειτουργικό σύστημα
4                                       Διαχείριση πόρων συστήματος
4                                               Μνήμη
4                                               Δίσκοι
4                                               Φόρτο επεξεργαστών
4                                               Δίκτυο
4                                       Διαχείριση διεργασιών
4                                               Τί είναι οι διεργασίες;
4                                               /proc και διεργασίες
4                                               Η εντολή ps και έλεγχος
πόρων
4                                               Η εντολή top
4                                       Πληροφορίες
συστήματος          (τα βασικά)

3                               11 - Εγκατάσταση/Απεγκατάσταση
προγραμμάτων στο Debian
3                                       Το σύστημα ομαδοποίησης .deb του
Debian
3                                               Εξαρτήσεις
3                                               Versions

3                                               Διαφορές από άλλα
συστήματα
3                                                       rpm
3                                       Eργαλεία εγκατάστασης
3                                               dpkg
3                                                       Βασικές
λειτουργίες
3                                               apt
3                                                       Σκοπός
3                                                       Χρήση
3                                                       Γιατί όλοι το
ζηλεύουν;
3                                               dselect
3                                                       Ένα παρεξηγημένο
εργαλείο
3                                               kpackage
3                                                       Ενωποιημένος
τρόπος διαχείρισης πακέτων μέσα από το KDE
3                                               stormpkg
3                                                       Πώς ξεκίνησε
3                                                       Χρήση

3                               12 - Διαχείριση Συστήματος στο Debian
4                                       Διαχείριση χρηστών (advanced)
4                                       Διαχείριση εκτυπωτών
4                                               CUPS
4                                       Βασικές υπηρεσίες
4                                               FTP
4                                               Samba   (τα βασικά για
επικοινωνία με Windows)
4                                               SSH
4                                               Telnet

4                               13 - Παραμετροποίηση του συστήματος στο
Debian
4                                       Διαχωρίζοντας τον σκληρό δίσκο
4                                               Partitions
[Katatmiseis]
4                                                       cfdisk
4                                                       Τα βασικά
partitions
4                                                       swap
4                                                       boot & lilo

4                                       Ρυθμίζοντας τον Kernel του
Linux                (απλή αναφορά και βασικές

πληροφορίες)

Παράρτημα Ι:
                Ελληνικά στο Linux
                        Ιστορικό
                        Ελληνικά στο Debian
                                Απαραίτητα πακέτα προς εγκατάσταση
                                Γραμματοσειρές
                                ISO ή UTF; (αναφορά στο cp-1253 της
Microsoft)
                                Locale
                                Ρυθμίσεις κονσόλας
                                Ρυθμίσεις Χ
[Ry8miseis grafikou systimatos X]
                                Ρυθμίσεις KDE
[Ry8miseis grafikou peribalontos KDE]
                                Ρυθμίσεις GNOME
[Ry8miseis grafikou peribalontos GNOME]
                        Ελληνικά σε άλλες εγκαταστάσεις (απλή αναφορά σε
άλλο οδηγό)