ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Debian Guide: νέος προτεινόμενπροτεινόμενος πίνακας περιεχομένωπεριεχομένων

  • Subject: Re: Debian Guide: νέος προτεινόμενπροτεινόμενος πίνακας περιεχομένωπεριεχομένων
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 7 May 2003 00:39:18 +0300
On Wednesday 07 May 2003 00:32, you wrote:
> Merika sxolia sta onomata tvn titlwn parakatw.
> Ta sxolia einai mesa se agkiles.
> Gnwrizw oti oi titloi mporei na min einai se teliki morfi.
>
> simos

Δεκτά όλα τα σχόλια. Μόνο για το πρώτο έχω αντίρρηση. GNU/Linux είναι όντως
το όνομα του πυρήνα, δεν υπάρχει τέτοια διανομή, εκτός αν εννοείς το Debian
GNU/Linux. Υπήρχε κόντρα μεταξύ RMS και Torvalds γι' αυτό παλιότερα, όχι τόσο
εξαιτίας κάποιου προβλήματος του Torvalds αλλά εξαιτίας της εμμονής του RMS
για το θέμα. Τελικά επικράτηση επίσημα ο όρος του kernel να είναι GNU/Linux,
άσχετα αν κανείς δεν το αποκαλεί έτσι πλέον.

Αλήθεια το shell είναι τελικά φλοιός ή κέλυφος; Το έχω δεί και με τις δύο
ονομασίες...

Φιλικά

Κώστας