ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Προβληματισμοί και απορίες για το Open-Source στην Ελλάδα

  • Subject: Re: Προβληματισμοί και απορίες για το Open-Source στην Ελλάδα
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 19 May 2003 22:57:13 +0300
On Monday 19 May 2003 22:33, you wrote:
> Konstantinos Margaritis wrote [edited]:
> > Πως να βγάλεις λεφτα από ένα open-source παιχνίδι? Φαντάσου το εξής. Ένα
> > massively multiplayer game, στο οποίο θα μπορούν να παίξουν ταυτόχρονα
> > χιλιάδες παίκτες ανά παιχνίδι. Το παιχνίδι θα είναι open-source, και
> > γιατί όχι δωρεάν, αλλά για να συμμετέχεις στα multiplayer universes, θα
> > πρέπει να πληρώσεις συνδρομή. Φαντάσου περίπου 100 χιλιάδες παίκτες να
> > πληρώνουν ο καθένας 5$ το μήνα. Έχεις 500,000$ έσοδα το μήνα. Και δεν το
> > βγάζω από το μυαλό μου αυτό. Θα δείτε σε μερικά χρόνια...
>
> Ma giati na plhrwnei o paikths th syndromh ?
> Mia poy to paixnidi einai open-source,
> trexw ki egw (ws zvr :-) to diko moy "multiplayer universe"
> kai oi paiktes paizoyn s'ayto tzampa.
>
> To idio kai ena swro alloi -- tha yparxoyn xiliades universes tzampa.
>
> Ti tha prosferei h etaireia / kataskeyasths
> poy o paikths de tha brei se kapoio apo ayta ?

υποδομή. Ξερεις πολλούς χρήστες που μπορούν να έχουν Τ3 στο σπίτι τους και 
Quad Xeon servers ώστε να σηκώσουν τόσους χιλιάδες χρήστες online? Ναι, εσύ 
κι εγώ μπορούμε να τρέξουμε ένα μικρό server με μερικές δεκάδες χρήστες το 
πολύ, αλλά αυτές οι εταιρείες μιλάνε για MASSIVELY multiplayer games, όχι 
απλώς multiplayer. Χιλιάδες χρήστες online σε μια virtual κοινωνία. Και μόνο 
στην ιδέα τρομάζω! Και μόνο για πείραμα θα έμπαινα να παίξω κάνα παιχνίδι. 
Βέβαια, για λίγο, γιατί κινδυνεύεις να γίνεις φυτό εκεί μέσα!

-- 
Konstantinos Margaritis
Consultant - IT Services
Debian Developer