ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [off-topic] Propaganda (was "Re: [Open-source] Format Odigon." )

  • Subject: Re: [off-topic] Propaganda (was "Re: [Open-source] Format Odigon." )
  • From: Alexios Zavras <zvr [ at ] pobox [ dot ] com>
  • Date: Mon, 26 May 2003 20:51:44 +0300
zakinthinos [ at ] freemail [ dot ] gr wrote [edited]:
> mono pou den eipa hellug = open-source
> eipa hellug = "free software"

Ayto to "=" einai "C" (gnhsio yposynolo)
[opoy kai stoys dyo oroys ennoeitai to "anthrwpoi toy..."]

Kai ayto (oti dhl. oloi toy hellug einai yper toy free software)
to dexomai apo sas ws pio gnwrizonta.
Giati sto "Arthro 2o: Skopoi - Epidiwkseis" poy steilate prohgoymenws,
mono to Linux anaferetai ki oxi genika open-source (oyte free) software,
nomizw.

Telos pantwn, ksefygame...
Kammia diafwnia me to na symmetexoyn melh toy hellug opoydhpote.
H antirrhsh htan mono sthn taytish twn "swstwn anthrwpwn"
me to hellug (les kai den yparxoyn alloi, h h nomikh ypostash
enos syllogoy prosdinei barythta sthn krish twn melwn toy).

De nomizw na yparxei diafwnia epi ths oysias,
kati ston tropo ekfrashs xtyphse.

--
-- zvr --
    | H eytyxia den exei enoxes |       zvr [ at ] pobox [ dot ] com

αναφορές

πλοήγηση μηνυμάτων