ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

RE: [Open-source] Fonts: update and future

  • Subject: RE: [Open-source] Fonts: update and future
  • From: "George Tsiamitas" <gtsiam [ at ] gmx [ dot ] net>
  • Date: Thu, 6 Nov 2003 00:28:58 +0200
Δεν καταλαβαινω γιατι τοση πολλη συζητηση για τους τονους στα ελληνικα τη στιγμη που οι περισσοτεροι απο εσας γραφετε σε
greeklish... τη στιγμη που η υποστηριξη ελληνικων (και unidoce) στο linux ειναι μια αληθινη περιπετεια...

Μενει να αποσαφηνιστει με ποσων μοιρων γωνια πρεπει να γραφεται η οξεια ή τονος...