ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ???????????? ?

On Τρι 14 Δεκ 2004 19:53, Alexios Zavras wrote:
> Oxi!  Giati?
> Giati enas poy protimaei (kai kserei) ta ellhnika
> na mhn exei ellhnika mhnymata ?

ας έχει, εγώ απλώς λέω ότι είναι προτεραιότητα να ξεκινήσουμε από τους
χρήστες όχι τους developers, γιατί οι χρήστες μπορεί κάποια στιγμή να
γίνουν developers και θα θέλουν το περιβάλλον που συνήθισαν. Το
αντίθετο είναι εξαιρετικά δύσκολο.

> Swsto ayto poy les oti de briskeis aytomata help etsi,
> alla ayto isxyei gia ta panta.  Apo mhnymata kai menoy
> sto Office mexri ta mhnymata toy gcc poy les (mhpws kai sta log
> files?). H lysh den einai na mhn allazoyme tipota -- h lysh
> einai na brisketai bohtheia kai gia ellhnika :-)

α δεν είναι το ίδιο, ή μάλλον είναι παρόμοιο αλλά υπάρχουν διαφορές
τάξης μεγέθους. Μπορείς να βρείς πολλούς χρήστες που να χρησιμοποιούν
ελληνικό office και να έχουν συναντήσει το ίδιο πρόβλημα ώστε να
μπορούν να σε βοηθήσουν. Μπορείς να βρείς όμως πολύ λιγότερους
developers που να χρησιμοποιούν ένα εξελληνισμένο compiler.
Χμ, τώρα που το σκέφτομαι η MS και η IBM δεν εξελληνίζουν τα πακέτα
τους Visual Studio και Websphere Studio Application Developer (το
οποίο έχει ως βάση το eclipse) ακριβώς για αυτό το λόγο.

> Ma esy milas gia to "user interface" twn "development tools"
> (p.x. ta mhnymata toy gcc).  Oxi na allakseis th glwssa C
> [exw ksanapei gia th glwssa Gamma me "gia (i=1;i<10;i++) an(..."
> :-)]

ναι ακριβώς, κοίτα τις "ιστοριούλες" στο άλλο μήνυμα.

> Ki omws sto sxoleio mathaineis gia hm() kai syn()
> anti gia sin() kai cos(), kai meta epibiwneis...

και μετά στο πανεπιστήμιο όλοι βρίζουμε γιατί _κανείς_ δε χρησιμοποιεί
το ημ() και το συν() αλλά το sin() και cos(). Από τις πιο κλασσικές
βλακείες που τυρανάει ακόμη τους φοιτητές.

> BTW (sxetiko me ayto to teleytaio), an to locale soy
> exei th dekadikh ypodiastolh me "," (ki oxi "."),
> ypothetw oti polla programmata den paizoyn...

ναι όντως ισχύει.