ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Greek Tex support

On Saturday 04 June 2005 18:41, Thanos Panousis wrote:
> Σε αυτό το site δεν έφτασα ποτέ. Παρόλαυτα παρόμοιους οδηγούς είδα και
> σε άλλα site στο διαδίκτυο. Το θέμα είναι οτι ακολουθώντας αυτές τις
> οδηγίες, δουλεύεις με το iso-8859-7 αρχείο.
>
> Που σημαίνει οτι για να γράψεις εμβόλιμα αγγλικά, κάτι το οποίο είναι
> συνήθως συχνότατο, πρέπει να περικλύεις τις αγγλικές λέξεις με εντολή
> αλλαγής γλώσσας. Κάτι το οποίο είναι αντιπαραγωγικό, οπότε και ψάχνεις

Όταν κάποτε έγραψα την πτυχιακή μου σε LaTeX το έκανα με χειροκίνητη αλλαγή
γλώσσας, χρησιμοποιώντας σύντομες εντολές:

\usepackage[iso-8859-7]{inputenc}
[..]
\newcommand{\sg}{\selectlanguage{greek}}
\newcommand{\se}{\selectlanguage{english}}
\newcommand{\tl}{\textlatin}
\newcommand{\tg}{\textgreek}

Είναι όντως αντιπαραγωγικό, ιδανικά θα μπορούσε κάποιος να χρησιμοποιήσει
regexp που να προσθέτουν τις εντολές αλλαγής γλώσσας αυτόματα όπου
χρειάζεται.

> Οπότε τελικά; Σημειωτέον ότι στο miktex των windows, το greektex-1 κάνει
> και hyphenation οπότε είσαι εντάξει.

Προσωπικά το θεωρώ ήττα να γυρνάω σε windows - ευτυχώς οι φορές που έχει
συμβεί τα τελευταία χρόνια είναι μετρημένες στα δάχτυλα :)

-S