ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Project Gutenberg

Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote [edited]:
> * Emmanuel Galatoulas [2006-02-05 03:17]:
>
> Νομίζω ναι, έχουν κάνει τεράστια δουλειά σε καθαρά εθελοντική βάση. Στο
> site τους λένε ότι αυτή τη στιγμή έχουν 18136 βιβλία, και κάθε μήνα
> προστίθενται πολλά καινούργια. Και η υποδομή των Distributed
> Proofreaders (DP) επιτρέπει σε πολλούς ανθρώπους να συνεργάζονται στην
> ψηφιοποίηση ενός βιβλίου.
>
> Θα ήταν σίγουρα καλά να αρχίσουν να ψηφιοποιούνται και ελληνικά βιβλία
> που έχει λήξει το copyright τους.

Sorry poy den to epsaksa monos moy, alla ti ginetai me to format ?
Symmeteixa sto Project Gutenberg mia arxaia epoxh (prin to 1990),
kai tote eixan periorismo oti thelane mono ASCII -- opote profanws
Ellhnika den mporoysame na baloyme.
Ypothetw oti twra tha theloyn aplws utf8, alla an ksereis akribws,
plhroforhse me, se parakalw.

--
-- zvr --