ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: DebConf7 στην Ελλάδα;

On Σάββατο 15 Απρίλιος 2006 15:16, Alexios Zavras wrote:
> Gia na doyme: akoyses ton Kwsta, me empeiria apo diorganwsh
> synedriwn kai synanthsewn, na leei oti thelei pollh doyleia, kai na
> milaei gia 1-2 atoma on-site kai full time.  Na to epanalabw gia na
> empedwthei: kapoios (o Faidwnas, esy, h kapoios allos) apo twra
> mexri toy xronoy to kalokairi tha asxoleitai *basika* me to
> synedrio -- oxi 24x7, alla to kyrio melhma toy tha einai ayto.
> Ethelontes?

Εγώ το έχω δηλώσει αρκετές φορές ως τώρα, άλλωστε γι' αυτό και το
κυνηγάω τόσο. Αν εννοείς εθελοντές πέρα από εμένα, τότε πιστεύω ότι
θα βρούμε σίγουρα τουλάχιστον 1-2. Ο Φαίδων και ο Αχιλλέας που θα
πάνε στο DC6 είναι σίγουρα δύο ακόμη φαβορί.

> Akoyses kai to Diomhdh na leei thn empeiria toy gia to poso dyskolo
> einai na xrhmatodothsei h EE aples enwseis ethelontwn xwris kala
> orismenh (kai organwmenh) nomikh kai oikonomikh (logistikh) domh.

Ναι όντως ήταν πολύ εμπεριστατομένη η άποψή του και ομολογώ ότι με
απέτρεψε στην αρχή, από την άλλη μια ερώτηση δε βλάπτει ποτέ.

> A, kai sth arxh akoyses ki emena, poy exw ki egw kapoia empeiria
> apo diorganwseis, na lew oti den prolabainoyme to 2007, kai an
> yparxei diathesh na koitaksoyme sobara to 2009.

Γιατί; Χρόνος υπάρχει.

> Ola ayta, nomizw, kai gia to PWS kai gia to POTE anaferontai
> (to POY einai deytereyon, mprosta se ayta).  Kai nomizw oti ola
> basizontai se eilikrinh epithymia gia epityxia ths ekdhlwshs.

Το πού θα γίνει είναι σημαντικό γιατί από την τοποθεσία εξαρτώνται
πολλοί παράγοντες όπως κόστος διαμονής/διατροφής/μετάβασης κλπ.
Συν το πόσους ντόπιους εθελοντές μπορούμε να έχουμε για να ασχοληθούν
με τη διοργάνωση.

> [...]
> Giati na ginei to DebConf sthn Ellada ?  Kala, fysika de milame
> gia thn toyristikh probolh ths xwras, alliws tha psaxname
> gia sponsora ton EOT.  Oyte gia na glytwsoyme emeis ta eisithria.
> Tha allaksei kati sthn Ellada an erthoyn edw gia 2 bdomades
> 2000 Debian Developers ?  Mhpws thn energeia ayth poy tha ksodeytei
> (1-2 atoma fulltime gia proetoimasia kai posoi alloi ekeines tis
> meres) aksizei na th dioxeteysoyme kapoy alloy ?
> Edw Ellhniko OpenSource meeting de mporoyme na diorganwsoyme
> meta ta dyo prwta poy --megalh h xarh toy-- esthse to EDET.

Ε, δεν ξέρω, τί προσέφεραν οι Ολυμπιακοί Αγώνες; Ή τί προσέφερε στη
χώρα οποιοδήποτε συνέδριο Φυσικής/Πληροφορικής/Βιολογίας/Ιατρικής ή
οποιαδήποτε COMDEX κλπ κλπ που έγινε στη χώρα; Δε μπορώ να απαντήσω
σε αυτήν την ερώτηση ειλικρινά ίσως γιατί σε μένα είναι προφανές το
όφελος. Π.χ. δε θα ήταν υπέροχο αν δινόταν η ευκαιρία να ερχόταν το
SANE ή το Linuxworld στην Ελλάδα μια φορά;

Γιατί δε μπορούμε να διοργανώσουμε meeting σε τελική ανάλυση; Γιατί
δεν ψήνεται κανένας να το κηνυγήσει. Όσα έχουν οργανωθεί ήταν σχετικά
επιτυχή, ίσως να είχαν προβλήματα αλλά εδώ που τα λέμε μόνο 2-3 είχαν
οργανωθεί και δεν είχαμε την απαιτούμενη εμπειρία. Και από τότε που
το ΕΔΕΤ για διάφορους λόγους -που δεν είναι του παρόντος η συζήτηση
αυτή- σταμάτησε να ασχολείται με το ελ/λακ, ελάχιστοι έχουν ασχοληθεί
με τη διοργάνωση μιας οποιαςδήποτε τέτοιας εκδήλωσης. Οι περισσότερες
είχαν αποκλειστικά τοπικό/εθνικό χαρακτήρα. Για να θυμηθώ, η
τελευταία τέτοιου είδους διοργάνωση που έγινε στη χώρα με έστω και
έναν ξένο προσκεκλημένο μήπως ήταν στο Ναύπλιο;

Από τότε, έχουν γίνει στο εξωτερικό πάνω από 6 meetings στην κεντρική
Ευρώπη και μόνο για το Skolelinux -που είναι αρκετά εξειδικευμένο
αντικείμενο. Χωρίς να θέλω να δικαιολογηθώ, δυστυχώς είμαι φαντάρος
αλλιώς θα είχα ήδη διοργανώσει τουλάχιστον άλλο ένα ως τώρα.

Και ας υποθέσουμε ότι δεν γίνεται DC@ελλάδι. Και που αλλού δηλαδή θα
μπορούσαμε να διοχευτεύσουμε την ενέργεια αυτήν;

> ps. Gia na mhn parekshghthw: ki egw mazi soy eimai, na kanoyme
> DebConf sthn Ellada.  Alla oxi kai kathe epishmansh problhmatwn na
> xarakthrizetai ws "logoi gia na MHN to kanoyme".

Κοίταξε, κι εγώ δε θέλω να παρεξηγηθώ. Για να το θέσω λίγο πιο
ξεκάθαρα, εγώ προσωπικά θα το κυνηγήσω όσο γίνεται. Αν γίνεται, θα
γίνει. Αν όχι τουλ. θα έχω προσπαθήσει. Όποιος θέλει να βοηθήσει να
γίνει -γιατί οπωσδήποτε θα χρειαστεί βοήθεια- είναι απολύτως
ευπρόσδεκτος, αλλά δε θα μπορέσετε να μου αλλάξετε γνώμη.
Εν πάσει περιπτώσει, ακόμη δεν έχει ληφθεί η απόφαση για το που θα
γίνει το DC, μπορεί να το χάσουμε, γιατί υπάρχουν και άλλες
υποψηφιότητες. Αλλά είμαστε όμως φαβορί, αυτό είναι γεγονός. Αν το
χάσουμε μάλλον θα είναι από δικό μας λάθος και όχι επειδή δεν είναι
καλή υποψηφιότητα η Ελλάδα.

Α, και να μην το ξεχάσω, πέρα από την τοπική ομάδα, ένα μεγάλο μέρος
της διοργάνωσης αναλαμβάνει και η κύρια ομάδα του DC η οποία προφανώς
δεν θα είναι αδρανής όσο θα οργανωνόμαστε εμείς εδώ πέρα.