ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: DebConf7 στην Ελλάδα;

Καλημέρα,

Χτες μιλούσα στο τηλέφωνο με τον κύριο οργανωτή του DC (Andreas
Schuldei) για αρκετή ώρα ειδικά για το DC. Έχω στα χέρια μου τα
project plans και τα budget reports για το dc5 και το dc6. Δυστυχώς,
δε μπορώ να τα δημοσιεύσω σε public λίστα. Γενικά, απ' ότι βλέπω
είναι μια δουλειά πολύ οργανωμένη και εμείς απλώς πρέπει να
ακολουθήσουμε κάποιους κανόνες για φέρουμε σε πέρας μερικά task του
όλου project. Όπως είπε πολύ σωστά και ο Φαίδων, εμείς θα είμαστε ένα
μικρό υποσύνολο της όλης ομάδας και δε θα διοργανώσουμε το όλο event
από την αρχή.

Επίσης, έμαθα ότι πλέον οι υποψηφιότητες είναι 4. Εδινβούργο, Ελλάδα
(που ακριβώς θα δείξει), Ιταλία (ιταλικές Άλπεις, κάπου στο Τιρόλο),
και Σαράγιεβο. Τώρα, να σας πώ ότι γενικά είμαστε όντως φαβορί, αλλά
αυτό δε σημαίνει ότι θα μας χαρίσουν την υποψηφιότητα. Πρέπει να
προσπαθήσουμε κι εμείς λιγάκι. Όσον αφορά τις ελληνικές υποψηφιότητες
είναι θετικό που έχουμε περισσότερες από μία γιατί στην
ουσία "παίζουμε" με περισσότερα χαρτιά και πετάμε το μπαλάκι σε
αυτούς να διαλέξουν. Προς το παρόν, υποψηφιότητες "σοβαρές" είναι οι:

* Κρήτη (γενικά, που ακριβώς αναμένεται να καθοριστεί) με το γνωστό σε
όλους Νίκο Νύκταρη να αναλαμβάνει τις συνομιλίες με ξενοδοχεία εκεί.

* Αλεξανδρούπολη, με πολλά από τα παιδιά του DUTH να αναλαμβάνουν το
ρόλο της τοπικής ομάδας εκεί. (επειδή ξέρω ότι είστε στη λίστα, καλό
θα ήταν να δώσετε το παρόν και να πείτε πόσοι και ποιοι είστε).
(Σημείωση: αν και σε μας, η Αλεξανδρούπολη δεν είναι προφανής επιλογή,
εν τούτοις δεν αποφασίζουμε εμείς και οι ξένοι πρόκειται να την
εκλάβουν σίγουρα για μια πολύ καλή λύση από πολλές απόψεις,
οικονομικές, υποδομής (πανεπιστήμιο), τουριστικές (Δέλτα του Έβρου,
Σαμοθράκη, Θάσος, Κωνσταντινούπολη, Τουρκία γενικότερα, κλπ). Οπότε
ας μην βιαστείτε να πείτε "που; Αλεξανδρούπολη; γιατί να το κάνουμε
εκεί πάνω;"

* Χίος, με τον Μανώλη Γαλάτουλα να προτίθεται να αναλάβει ρόλο
συντονιστή για την υποψηφιότητα, αλλά θα χρειαστεί *οπωσδήποτε* και
κάποιον στο χώρο εκεί πέρα να αναλάβει τη διοργάνωση.

* Άλλη υποψηφιότητα; (σκεφτόμουν το Ναύπλιο, αλλά μπα νομίζω ότι δε
μπορεί να καλύψει τις ανάγκες)

Όλες οι υποψηφιότητες θα πρέπει να ετοιμάσουν κάτι "σαν παρουσίαση" το
οποίο θα βοηθήσει τους οργανωτές να διαλέξουν/ψηφίσουν την καλύτερη
λύση. Το κόστος, οι υποδομές και η ύπαρξη τοπικής ομάδας είναι *οι
βασικοί* παράγοντες αλλά φυσικά και η τουριστική αξία της τοποθεσίας
δεν περνάει απαρατήρητη. Μέχρι τώρα αρκετές συζητήσεις γίνονται στο
κανάλι #debian.gr στο freenode, και σε αυτή τη λίστα, και καλό θα
ήταν οι ομάδες να συνεννοηθούν μεταξύ τους για την παρουσίαση των
προτάσεων. Και να θυμόμαστε ότι δεν είναι μάχη για το ΠΟΥ στην Ελλάδα
θα γίνει αλλά για το ΑΝ θα γίνει στην Ελλάδα. Όλες οι προτάσεις
πρέπει να είναι πλήρεις και να αναφέρουν όλα τα στοιχεία. Οι
Σκωτζέζοι είναι οι πιο οργανωμένοι από όλους έχουν όλα τα απαραίτητα,
εκτός από το ατού της τοποθεσίας (καλοκαίρι στη Σκωτία :-/), οι
Βόσνιοι (Σαράγεβο) έχουν ομάδα 15 ατόμων πολύ dedicated και σίγουρα
μπορούν να φέρουν σε πέρας την διοργάνωση. ΓΙα τους Ιταλούς δεν ξέρω,
αλλά σίγουρα δεν είναι φαβορί λόγω κόστους, είναι μια από τις πιο
ακριβές περιοχές της Ευρώπης με τουρισμό πολύ avant garde και αυτό θα
θεωρηθεί μείον σίγουρα.

Τέλος μπορούμε να ξεχάσουμε τις "εκτιμήσεις" για το πλήθος των
συμμετεχόντων στο DC7. Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να μαζευτούν
1000-2000 άτομα, για την ακρίβεια θα τεθεί ένα ανώτατο όριο των 500
ατόμων, αν κάποιος δεν προλάβει να γραφτεί, tough luck. Φυσικά θα
μπορεί να επισκεφτεί το event, αλλά δε θα μπορεί να μείνει στους
προκαθορισμένους χώρους, να φάει (δωρεάν) σε αυτούς τους χώρους και
θα πρέπει να δώσει τη θέση του σε κάποιον άλλον που είναι επίσημα
γραμμένος -αυτό φυσικά δεν πιστεύω ότι θα χρειαστεί αλλά αν οι θέσεις
είναι περιορισμένες, αν κάποιος δεν έχει καρτελάκι, είναι απλώς
guest. Απλά για να διαλυθούν τα σύννεφα γύρω από το event.

Μένει να αποφασίσουμε για τις ημερομηνίες για να έχουμε κάτι πιο
συγκεκριμένο για να μιλήσουμε στους ξενοδόχους κλπ. Ο Νίκος μου είπε
ότι η σεζόν αρχίζει λίγο μετά το Πάσχα, όποτε δεν γλυτώνουμε τις λίγο
αυξημένες τιμές (εντάξει δε συζητάμε καν για high season,
Ιούλιο/Αύγουστο/κλπ). Επίσης παίζουν και οι μήνες Σεπτ./Οκτ. που
έχουμε καλό καιρό ακόμη και όχι τόσο αυξημένες τιμές.

Με μια ματιά στο ημερολόγιο, βρήκα αυτές τις περιόδους

  12th of May 2006  Debcamp starts
  19th of May 2006  Last day of DebCamp
  19th of May 2006  Debian Day
  20th of May 2006  First conference day
  27st of May 2006  Last conference day
  2nd  of June 2006  Cleanup day, last chance to check out

    8th of Οκτ 2006  Debcamp starts
  15th of Οκτ 2006  Last day of DebCamp
  15th of Οκτ 2006  Debian Day
  16th of Οκτ 2006  First conference day
  22st of Οκτ 2006  Last conference day
  28nd of Οκτ 2006  Cleanup day, last chance to check out

Πώς σας φαίνονται; Είναι προσαρμοσμένες οι ημερομηνίες του dc6 στο
2007 (όπως φαίνονται στο timeline του debconf6.debconf.org=
Υπόψιν, το debcamp και το debconf είναι δύο διαφορετικές πτυχές του
ίδου συνεδρίου αλλά επίσημα το debconf αρχίζει μετά το Debian Day. Το
debcamp είναι ας πούμε σαν ένα χαοτικό hackfest χωρίς κανόνες, δεν
υπάρχουν ομιλίες, κλπ. Παραδοσιακά οι συμμετοχές στο debcamp είναι
πολύ λιγότερες οπότε δε χρειάζεται να κλείσουμε όλο π.χ. το
ξενοδοχείο, αλλά θα πρέπει οπωσδήποτε όλες οι υποδομές του hacklab να
είναι έτοιμες ή να θέλουν λίγη μόνο ετοιμασία ακόμη.

Σχόλια;

Κώστας

ΥΓ. Εγώ θα ξαναμπώ μέσα στο στρατόπεδο την Τρίτη. Τώρα δε θα είμαι
άμεσα διαθέσιμος για κάποιες μέρες αλλά θα προσπαθήσω να κοιτάω mail,
και ίσως να καταφέρω να πάρω σύντομα μαζί μου πάλι το λαπτοπ και μια
gprs pcmcia κάρτα (δάνεική από το φίλο μου Νύκταρη :-) για να μη
χάνομαι τελείως. Αλλά προς το παρόν μάλλον δε θα πάρω τίποτε μαζί μου
για αναγνωριστική :-/