ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: DebConf7 στην Ελλάδα;

Constantinos A. Kotsokalis wrote:
> Η συμβουλή μου είναι να πάτε για περισσότερους ιδιωτικούς χορηγούς. Δεν
> μπορώ να φανταστώ αρκετά ισχυρό επιχείρημα για να χρηματοδοτήσει η ΕΕ τα
> αεροπορικά κάποιων ανθρώπων... Φοβάμαι ότι θα χάσετε χρόνο & ενέργεια
> χωρίς αποτέλεσμα.
Επειδή βλέπω ότι η κουβέντα αναλώνεται στο κυνήγι των funds:
Κάτι τέτοιο δεν είναι πρόβλημα -- τουλάχιστον όχι *δικό μας* πρόβλημα.
Ναι, μπορούμε και εμείς να βρούμε τοπικούς χορηγούς και μπορεί να φανούν
πολύ χρήσιμοι σε μια δύσκολη οικονομική στιγμή.
Κυρίως μας ενδιαφέρει να βρούμε χορηγούς που να δώσουν πράγματα που
κοστίζουν λίγο σε αυτούς και πολύ σε εμάς (π.χ. ένα γρήγορο internet feed).
Αλλά τα χρήματα για την διοργάνωση, για τα εισιτήρια κτλ. κτλ. έρχονται
από το Debian και από τους διεθνείς σπόνσορες (Intel, Nokia, HP, MySQL,
IBM, O'Reilly και πολλοί άλλοι). Μιλάμε για χρήματα της τάξεως των €200.000.
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι:
Δεν προσπαθούμε να οργανώσουμε ένα συνέδριο από την αρχή. Πρόκειται για
ένα συνέδριο που γίνεται κάθε χρόνο, τα τελευταία 7 χρόνια και υπάρχει
από πίσω μια σταθερή οργανωτική ομάδα όλα αυτά τα χρόνια. Υπάρχει
ξεκάθαρη οργάνωση και αρκετός κόσμος που ασχολείται *πολλές* ώρες με
αυτό. Το έχω δει από πρώτο χέρι τον τελευταίο καιρό.
Μέρος αυτής της οργάνωσης είναι η "local team", η ομάδα που ασχολείται
με οτιδήποτε έχει να κάνει με τα τοπικά "δεδομένα". Για κάτι τέτοιο
συζητάμε τόσες μέρες. Δεν πρόκειται να ψάξουμε για λεφτά, δεν θα
αποφασίσουμε ποιός θα πάρει sponsorship και ποιός θα μιλήσει και πότε.

Καταλαβαίνω πως ακόμα και οι περιορισμένες αρμοδιότητες της τοπικής
ομάδας δεν είναι κάτι εύκολο. Δεν έχει όμως νόημα να συζητάμε τα
προβλήματα που θα είχαμε *αν* θα έπρεπε να οργανώσουμε τα πάντα.
Όποιος θέλει φυσικά, μπορεί να αναλάβει τέτοιους ρόλους στην οργανωτική
ομάδα του DebConf ;-)

Φιλικά,
Φαίδων