ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ellinika kai gnu/linux

On Thursday 25 May 2006 18:15, Berketis N Michail wrote:
> Λοιπόν,αν και πιστεύω ότι το θέμα αυτό έχει να κάνει πέρα από
> διανομες :) χρησιμοποιώ debian (etch) με Xorg 6.8.2 και είναι ok στο
> ένα pc και στο άλλο debian (etch) με Xorg 6.9.0 όπου είναι και το
> πρόβλημα :).

Εγώ λυπάμαι πολύ που δεν έχω να σου δώσω flash animation αντί για
χακερίστικες οδηγίες, αλλά για Xorg 6.9.0 έως 7.1 η λύση είναι:

πας στο /etc/X11/xkb/symbols/pc

(ή όπου αλλού είναι το xkb/symbols/pc/, π.χ. /usr/share/X11/xkb/κλπ)

κάνεις copy το αρχειάκι gr σε el
μετά κάνεις edit το αρχειάκι gr και εκεί μέσα θα δείς δηλώσεις τύπου:

include "pc/el(bare)"

Τις αλλάζεις σε "pc/gr(bare)" και έχει και πιό κάτω κι άλλες τέτοιες
γραμμές, τις αλλάζεις όλες, από el σε gr.

Και μετά από αυτό, θα παίζει ως configured layout στο xorg.conf είτε σαν
el (επειδή έκανες copy και υπάρχει και το περίφημο compatibility) είτε
σαν gr (επειδή το διόρθωσες).

Αυτό είναι όλη η ιστορία. Ολόκληρα X.org δεν υποστηρίζουν σωστά ελληνικά
επειδή κάποιος ξέχασε να αλλάξει τα el σε gr.
2 γραμμές οδηγίες που όμως δε γίνεται να μπούν σε HOWTO επειδή είναι
political incorrect patch στο πόδι για να κάνεις τη δουλειά σου.

Και μετά άμα πείς τους developers των X.org γιδοβοσκούς, ο κος
Ξενιτέλλης παρεξηγείται ....

Πιο πολλά έχουμε γράψει συνολικά σε mail για να χαλάμε τη ζαχαρένια μας
παρά ο Ρώσος developer να αλλάξει 10 γραμμές να παίζουν τα ελληνικά.
--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)