ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ellinika kai gnu/linux

Thanos Kyritsis wrote:
<snip>
> Πιο πολλά έχουμε γράψει συνολικά σε mail για να χαλάμε τη ζαχαρένια μας
> παρά ο Ρώσος developer να αλλάξει 10 γραμμές να παίζουν τα ελληνικά.
Η αλλαγή στην οποία αναφέρεσαι έχει γίνει 22 μήνες πριν (!) [1], οπότε
θα σου συνιστούσα άλλη φορά να μην βιάζεται να κατηγορήσεις ανθρώπους...

Σε τρέχον σύστημα Debian (current unstable/sid), με X.org 7.0, το bug
_δεν_ υπάρχει.
Για να είμαι απολύτως ακριβής, υπάρχει αλλά δεν έχει πολύ μεγάλη σημασία.

Και εξηγώ: μέρος του X.org 7.0 transition ήταν και η αλλαγή των paths
των κομματιών το X Window System ώστε να ακολουθεί το FHS. Έτσι, για
παράδειγμα, όλα τα binaries (π.χ. ο X Server) πηγαίνουν πλέον στα
κλασικά paths /usr/{s,}bin.
Τα xkb symbols στην pre-7.0 εποχή, βρίσκονταν στο πακέτο xlibs και στο
path /etc/X11/xkb/symbols. Σε παρόν unstable σύστημα, βρίσκονται στο
πακέτο xkb-data και στο path /usr/share/X11/xkb/symbols.

Το xkb-data στο unstable σύστημα μου (εκδόσεως 0.8-5) είναι ως εξής:
$ ls /usr/share/X11/xkb/symbols/el
ls: /usr/share/X11/xkb/symbols/el: No such file or directory
$ grep include /usr/share/X11/xkb/symbols/gr
    include "gr(bare)"
    include "keypad(comma)"
    include "gr(basic)"
    include "level3(ralt_switch)"
    include "gr(extended)"
    include "gr(basic)"
Με άλλα λόγια, όλα καλά!

Τι εννούσα πριν με το "το bug υπάρχει ακόμη": το σύστημα μου έχει ακόμη
το πακέτο xlibs:
$ dpkg -L xlibs | egrep '(el|gr)$'
/etc/X11/xkb/symbols/tel
/etc/X11/xkb/symbols/pc/gr
/etc/X11/xkb/symbols/el
...τα οποία είναι φυσικά λανθασμένο, όπως ανέφερε ο Θάνος.

Γιατί δεν έχει σημασία:
$ dpkg -s xlibs | grep -A 10 ^Descr
 This package is provided to ease upgrades from Debian 3.1 ("sarge"). It
 may be safely removed from your system.

Βέβαια, ακόμη κάποια σοβαρά πακέτα (π.χ. gnome-control-center) έχουν το
συγκεκριμένο dependency αλλά κάτι τέτοιο *δεν* θα συμβαίνει στο etch.

Εν κατακλείδι, όλα φαίνονται εντάξει -τουλάχιστον στο Debian- και δεν
υπάρχει ανάγκη για bug reports.

Φιλικά,
Φαίδων

1: http://webcvs.freedesktop.org/xlibs/xkbdesc/symbols/gr?r1=1.1&r2=1.2