ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ellinika kai gnu/linux

On Thursday 25 May 2006 20:19, Faidon Liambotis wrote:

> Η αλλαγή στην οποία αναφέρεσαι έχει γίνει 22 μήνες πριν (!) [1],
> οπότε θα σου συνιστούσα άλλη φορά να μην βιάζεται να κατηγορήσεις
> ανθρώπους...

Ουφ. Με αναγκάζεις να επαναλαμβάνομαι. Παίρνουμε την υποσημείωσή σου:

> 1:
> http://webcvs.freedesktop.org/xlibs/xkbdesc/symbols/gr?r1=1.1&r2=1.2

Το http://webcvs.freedesktop.org/xlibs/* den ανήκει στο *ΕΠΙΣΗΜΟ* X.org
Source code Release. Αυτό που μου δείχνεις είναι το extra πακέτο
xkeyboard-config.

Και πάμε πάλι:

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 2 "πακέτα":

1) Το group πακέτων που ονομάζουμε πηγαίος κώδικας του X.org 7.1,
αpatchάριστο, απείραχτο, από τη μάνα του.

2) Το προαιρετικό, extra, συντιστώμενο πακέτο xkeyboard-config ή
xkb-data που το ονομάζει το Debian.

Όσες διανομές βάζουν ΚΑΙ ΤΟ 2, είναι ΟΚ. bug fixed όπως λές.
Όσες διανομές δεν βάζουν το 2, αλλά μόνο ΣΚΕΤΑ τα X.org, αpatchάριστα
και απείραχτα, έχουν πρόβλημα.

Δεν ξέρω πόσες και ποιές διανομές δεν βάζουν το 2. Δεν είναι πρόβλημά
μου, δε με νοιάζει. Με νοιάζει τα σκέτα X.org να μην έχουν bug.

> Σε τρέχον σύστημα Debian (current unstable/sid), με X.org 7.0, το bug
> _δεν_ υπάρχει.
> Για να είμαι απολύτως ακριβής, υπάρχει αλλά δεν έχει πολύ μεγάλη
> σημασία.

Έχει, αλλά όχι για σένα, επειδή έχεις 2 xkb symbols databases. Την
κλασσική του X.org που έχει πρόβλημα και την καινούρια του extra
πακέτου xkb-data.
Όσοι δύστυχοι δεν έχουν τη 2η, έχουν πρόβλημα.

> Το xkb-data στο unstable σύστημα μου (εκδόσεως 0.8-5) είναι ως εξής:

To xkb-data για τελευταία φορά είναι το xkeyboard-config, αυτό:
http://www.freedesktop.org/wiki/Software_2fXKeyboardConfig

Το οποίο είναι extra προαιρετικό επιπλέον συνιστώμενο πακέτο, ναι
συνιστώμενο, αλλά δεν το έχουν πάρει πρέφα ακόμα όλες οι διανομές.
Κάποιες άλλες διανομές το ξέρουν, αλλά είναι της άποψης ότι αυτό πρέπει
να μπεί στο upstream X.org release, κάτι που δεν έχει συμβεί ακόμα.

Ακολουθείς άλλη διαδικασία για building/packaging του xkb-data
(xkeyboard-config), εντελώς ξεχωριστή από αυτή των X.org.

> $ ls /usr/share/X11/xkb/symbols/el
> ls: /usr/share/X11/xkb/symbols/el: No such file or directory
> $ grep include /usr/share/X11/xkb/symbols/gr
>     include "gr(bare)"
>     include "keypad(comma)"
>     include "gr(basic)"
>     include "level3(ralt_switch)"
>     include "gr(extended)"
>     include "gr(basic)"
> Με άλλα λόγια, όλα καλά!

Ναι, μιλάς τα λόγια μου. Το είπα από την 1η στιγμή πως μια από τις
λύσεις για τους distromakers είναι να βάλουν το
xkeyboard-config/xkb-data ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ.
Υπάρχουν άλλες 2 λύσεις. Που καλύπτουν όλα τα λειτουργικά συστήματα που
μπορούν να τρέξουν X.org, ακόμα και αυτά που αρνούνται να βάλουν το
xkeyboard-config.

> Εν κατακλείδι, όλα φαίνονται εντάξει -τουλάχιστον στο Debian- και δεν
> υπάρχει ανάγκη για bug reports.

Τα bug reports στα οποία αναφερόμαστε μια μέρα τώρα, αφορούν τα X.org,
όχι το ξεχωριστό πακέτο xkeyboard-config.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)