ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ARXEIO ERT STO DIADIKTYO

On 12/10/07, Panagiotis Kranidiotis <kranidiotis [ at ] vatica [ dot ] org> wrote:
> [...]
> Μετά από επικοινωνία με τον υπεύθυνο του έργου από πλευράς ΕΡΤ ειπώθηκε
> ότι σε καμία περίπτωση δεν υπήρχε πρόθεση αποκλεισμού του Linux  από την
> πρόσβαση στο ψηφιακό υλικό της ΕΡΤ [...]
> Το θετικό είναι ότι η πρόθεση υπάρχει και μάλιστα θα υπάρξει επικοινωνία
> των τεχνικών της ΕΡΤ με τον σύλλογο με σκοπό την εξεύρεση λύσης στο
> εγγυής μέλλον

μπράβο σας, πολύ καλά νέα! Αν θέλουμε να είμαστε επιφυλακτικοί βέβαια
θα ήταν σημαντικό να υπάρξει και επίσημη δήλωση από την πλευρά της ΕΡΤ
πάνω στο θέμα (ΟΚ συγχωσέστε μου μια μικρή καχυποψία που και που).
Λάβατε, περιμένετε ή ζητήσατε κάτι τέτοιο?

> [...] Το σίγουρο είναι ότι
> θα απομακρυνθεί αρνητική φράση "Δεν υποστηρίζονται λειτουργικά συστήματα
> Linux/Unix."

η φράση είναι σίγουρα αρνητική αλλά αν απομακρυνθούν τα εμπόδια για
την πρόσβαση σε Linux/Unix θα το αντέξω να παραμείνει η φράση :P