On Nov 15, 2009, at 12:05 PM, Alexios Zavras wrote:
αλλά φυσικά πρέπει να συνυπολογίσεις κι ένα σωρό άλλα:
- ναι, το πρόγραμμα σε DOS είναι το πιο βολικό στο χειριστή,
αλλά αυτό μετατρέπει το PC του σε επιχειρησιακά κρίσιμο πόρο
(να μην πάθει τίποτα, να έχει backups, κλπ).
- α, τα δεδομένα στους servers, αλλά το interface για χρήστες έτσι.
αλλά έτσι τα δεδομένα είναι κλειστά στον "ειδικό χειριστή"
και κάθε τι πρέπει να περνάει μέσα από αυτόν
- α, όχι, τα δεδομένα προσβάσιμα και με άλλους τρόπους,
κι εύκολα web-based, αλλά και ειδικό UI για αποδοτική δουλειά.
now we're getting somewhere...
ναι ίσως έπρεπε να ήμουν πιο σαφής. Δεν εννούσα εργαλείο σε DOS, παρά
μόνο ένα user interface DOS-like σε κονσόλα. Το έχω κάνει σε παλιότερη
εταιρεία που δούλευα το 2001(!), με λογιστικό πρόγραμμα που έτρεχε σε
Linux (Debian potato για την ακρίβεια) και στο οποίο οι χρήστες
μπαίναν από Windows με ssh! Κεντρική διαχείριση, εύκολο και γνώριμο
στους χρήστες. Αν γινόταν το 2001 σχετικά δύσκολα, τώρα θα πρέπει να
είναι παιχνιδάκι. Κάτι τέτοιο εννοώ και συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες.
δε θα ήταν καλύτερα να χρησιμοποιείται ένα αξιόπιστο τηλεπικοινωνιακό
δίκτυο που να παρέχει αδιάλειπτη πρόσβαση; πες το "ΣΥΖΕΥΞΙΣ", αν
θες :-)
ναι, η αλήθεια είναι ότι δεν είχα αποσαφηνίσει τί ακριβως είναι το
ΣΥΖΕΥΞΙΣ. Αλλά οκ, ξέρεις καλύτερα προφανώς.
δεν αναφέρομαι μόνο σε LDAP server για τους οποίους ήταν η κουβέντα
στην παράγραφο αυτή. μιλάω για τα πάντα (από email servers, servers
για τη συμπλήρωση των δηλώσεων στην εφορία, ...).
Ναι συμφωνώ κι εγώ μ' αυτό, με την προϋπόθεση ότι η πρόσβαση είναι
όντως "αδιάλειπτη" -κάτι θυμάμαι ότι είχε δημιουργηθεί ένα χάος όταν
έκλεισε η Altec και μείναν τόσες leased lines στον αέρα για κάποιες
μέρες.
κι έτσι στην Καβάλα να μην υπάρχει κανένας server,
παρά μόνο να συνδέονται εκεί που πραγματικά υπάρχουν
και τους φροντίζουν 24x7. κι έτσι θα γλυτώσεις
και (μεγάλο;) μέρος από την τοπική υποστήριξη.
[on second thought, ίσως όχι τόσο μεγάλο, αλλά διαφορετικού
περιεχομένου]
Ναι την υποστήριξη δεν την γλυτώνεις σε καμία περίπτωση. Απλά
μεταφέρεις το level of support. Σε κάθε περίπτωση όμως πρέπει να
υπάρχουν διαδικασίες, γιατί αν δεν υπάρχει έστω και ένας που να
παρέχει υποστήριξη στο υποκατάστημα στην Καβάλα (συνεχίζω με αυτό το
παράδειγμα :) σε περίπτωση προβλήματος, ή θα μείνει offline ένα
ολόκληρο υποκατάστημα, ή θα ψάχνουν να στείλουν κάποιον τεχνικό εκεί.
σήμερα λέγεται ΣΥΖΕΥΞΙΣ.
[θα είμαι ο πρώτος να ομολογήσω ότι όλη αυτή η οπτική είναι
επηρρεασμένη
από το δικό μου τρόπο ζωής εδώ και πολλά χρόνια -- όχι προσωπικοί
υπολογιστές (desktop/laptop), servers ανά τον κόσμο, σύνδεση
απ'οπουδήποτε]
Είμαι σε κάτι ανάμεσα, μου αρέσει να έχω τα δεδομένα άμεσα (σε ένα
laptop) ακόμη και αν δεν έχω άμεση πρόσβαση στο δίκτυο, αλλά θέλω και
κάποια πράγματα online.