ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

On Tuesday 17 November 2009 01:43:36 Apollon Koutlidis wrote:
> Προσωπικά ήμουν μάρτυρας ή συμμέτοχος σε 4 απόπειρες αντικατάστασης του
> Exchange / Outlook ως groupware platform. Όλες τους, καθώς και όσες
> άλλες έχω ακούσει (με εξαίρεση έναν φιλανθρωπικό οργανισμό 15 ατόμων)
> απέτυχαν. Και δεν ήταν λόγω έλλειψης καλής θέλησης ή τεχνογνωσίας. Δε
> λέω να μη δοκιμαστεί - μήπως όμως να βάζουμε λίγο νερό στο κρασί μας και
> να εστιαζόμαστε πρώτα στα πιο "σίγουρα"; για παράδειγμα δεν πιστεύω ότι
> υπάρχει λόγος να υλοποιούνται έργα με IIS και SharePoint - τόσο επειδή
> είναι τεχνολογικά υποδεέστερα όσο και επειδή χρησιμοποιούν κλειστά και
> [...]
Θα είθελα να αναφέρω σε αυτό το σημείο επειδή είχα μια τέτοια εμπειρία
μετάβασης (~80pc) ότι γίνεται, αλλά αυτό που έδειξε το όλο project ήταν τα
εξής:
  *  Οι χρήστες αν και αντιδραστικοί στην αρχή δέχτηκαν την αλλαγή.
  *  Η αλλαγή δεν πρέπει να γίνει με την φιλοσοφία προσαρμογής της υπαρχουσας
κατάστασης σε μια καινούργια αλλά σε ριζική αλλαγή της.
  *  Αυτός που θα δεχτεί την αλλαγή πρέπει να είναι γνώστης ή οι υπεύθηνοι να
γνωρίζουν περί Open Source και να υπάρχει μια σχέση εμποιστοσήνης με κύριο
σκοπό την αλλαγή, δλδ πιστεύω ότι θα αποτύχει αν η διαδικασία ακολουθίσει
ένα "ψυχρό" συμβόλαιο (δεν ξέρω πως μπορέι να γίναι αυτό με το δημόσιο)
  *  Η εταιρία που δέχτηκε την αλλαγή ήταν τόσο ευχαριστημένη (μετά από κάποιο
διάστημα εξικείωσης με το ανοιχτό λογισμικό) που άρχισε να ζητάει
περισσότερα "προιόντα".
  *  Η εταιρία κατάλαβε πλέον ότι η λύση βρίσκετε στο ανοιχτό λογισμικό και θα
το σκεφτεί πολύ σοβαρά πλεον για μια καινούργια κίνηση σε κλειστό λογισμικό.

Η μετάβαση έγινε βέβαια σε μιά εταιρία και όχι σε κάποιο τομέα του δημοσίου
που έχουν να αντιμετωπιστούν διάφορα άλλα προβλήματα, αλλά πιστεύω προσωπικά
ότι οι Έλληνες είναι έξυπνοι και αργά ή γρήγορα θα την κάνουν την αλλαγή.

Είδομεν...