ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

Ναι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε άλλα θα
παραθέσω ένα άρθρο του 2007
http://www.linux.com/archive/feature/59200
Λέτε να μην ξέρουνε τι κάνουν εκεί στην  Audi ?
Η δεν χρειάζονται αυτά που λέμε εδώ και καιρό .
Και γενικά αντί να συζητάμε  τώρα το τεχνικό κομμάτι δεν βάζουμε ένα
χαρτί και στυλό και γράφουμε με ποια βήματα πρέπει να ξεκινήσει και από
που ;
1.
2.
3.
4.
5.
Κτλ. και όταν θα έχουμε συγκεκριμένα γραμμένα σε χαρτί το που και πως
και από που , τότε  μπορούμε να συζητήσουμε και με τι λογισμικό η με τι
τρόπους και τι θα είναι καλύτερο .
Και άσχετα με το τεχνικό κομμάτι που είναι το τελικό βήμα το ανθρώπινο
παράγοντα το ξεχνάμε εδώ ;
Αυτούς προς τους οποίους απευθύνονται  αυτά που λέμε και συζητάμε
πρέπει να τους προετοιμάσουμε  με κάποια  βήματα  για αλλαγή  .

O/H Apollon Koutlidis έγραψε: