ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

2009/11/23 George <email [ at ] freemail [ dot ] gr>:

> Pou den prosferei pleonekthmata (to elefthero logismiko)?

Αν εξαιρέσεις ορισμένα προγράμματα 3D σχεδίασης (π.χ. Catia [1] ),
πουθενά. Δηλαδή προσφέρει παντού πλεονεκτήματα. Νομίζω όμως αυτό που
θέλει να πει ο κύριος καθηγητής είναι τα πλεονεκτήματα που ενδεχομένως
να προσφέρει *η υλοποίησή* του ελ/λακ σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα.

Αυτό είναι που δεν εξαρτάται από το ίδιο το μέσο (το ελ/λακ) αλλά από
την πολιτική βούληση, το πολιτικό κόστος το οποίο συνεπάγεται αυτή και
στο τέλος το τεχνικό κομμάτι το οποίο αν και εξαιρετικά ενδιαφέρον όσο
οι πίνακες του Caravaggio και θα μπορούσε να αποτελεί τη θεματολογία
κάποιου μελλοντικού συνεδρίου, τις περισσότερες φορές δεν ενδιαφέρει
τον τελικό χρήστη που είναι ο δημόσιος υπάλληλος που κάθεται μπροστά
σε ένα τερματικό.

> Pantos h parapano diatyposh, gia opoion kserei na diabazei, leei apla pos "mhn
> xaireste kai poly, paidia tou ellak".

> An h eironia ths afelias "xarh se auta" se antidiastolh me ta papagalakia hdh
> apo ta Nea, den einai profanhs, ti na po.

Αν εννοείς οτι "οι όροι του παιχνιδιού είναι βρώμικοι και πρέπει και
εμείς να παίξουμε μπάλα στο ίδιο μοτίβο" στο στυλ του αντίστοιχου "η
πολιτική θέλει και λίγο αλητεία", καταλαβαίνω απολύτως το σκεπτικό σου
αλλά καθ' ότι προσπαθώ να ακολουθώ σε γενικές γραμμές στη ζωή μου ένα
συγκεκριμένο τρόπο ζωής που προφανώς δεν αφορά αυτή τη λίστα, θα
διαφωνήσω φιλοσοφικά-ιδεολογικά. Τυχαίνει - για ίδιους ή διαφορετικούς
λόγους δε το γνωρίζω - να συμπίπτει η "αφελής" προσέγγιση του κυρίου
Σπινέλλη με τη προσωπική μου θεώρηση των πραγμάτων και καταστάσεων.

Κώστας

[1] - http://www.3ds.com/products/catia/welcome/