ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

Ναι μπορείς να το κάνεις , άλλα για όλα αυτά όμως θα πρέπει να υπάρχουν
και τα πολλά €€€€€€€€€€€€€ τα οποία όμως δεν υπάρχουν .
Και για πες μας και τότε όλοι αυτοί  http://www.osor.eu/news  πως το
κατάφεραν και το βρίσκουν αποδοτικό και εδώ στην Ελλάδα δεν μπορούνε ?
Μήπως επειδή κάποιοι πάλη θέλουν να φάνε με μεγάλο κουτάλι ?
Η μήπως "εταιρίες" πληροφορικής δεν έχουν την τεχνογνωσία για κάτι άλλο
, δηλαδή αλλού την έχουν και εδώ όχι ?
Αλλού ξέρουν να μετράνε και κάθε λεπτό  και εδώ δεν ξέρουμε  τι να  τα
κάνουμε  έτσι  ?
Δηλαδή  για αυτούς είναι το

 είναι *καλύτερο, αποδοτικότερο, ποιοτικότερο, πιο ευέλικτο,
πιο διαχειρίσιμο, υποστηρίξιμο , φτηνότερο κτλ. και εδώ για την Ελλάδα όχι ?
Δηλαδή εδώ στην Ελλάδα είμαστε χαζή εντελώς που δεν ξέρουμε ; η δεν μπορούμε η απλά δεν θέλουμε  ; γιατί κάποιοι τρώνε με μεγάλα κουτάλια ?

O/H Christos Ricudis έγραψε: