ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Open source sto dhmosio

2009/11/24 Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>

> Στις 24 Νοεμβρίου 2009 8:32 π.μ., ο χρήστης Diomidis Spinellis
> <dds [ at ] aueb [ dot ] gr> έγραψε:

> να
> >

> http://www.google.gr/search?hl=en&as_q=&as_epq=&as_oq=&as_eq=&num=100&lr=&as_filetype=doc&ft=i&as_sitesearch=gsis.gr&as_qdr=all&as_rights=&as_occt=any&cr=&as_nlo=&as_nhi=&safe=off

> παρακάτω

> και
> της
> >

> Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με τη χρήση OpenXML (docx/xlsx) καθότι
> ως πρότυπο είναι πολύ προβληματικό (θυμίζω το τρέξιμο που είχαμε ρίξει
> [...]

Θα συμφωνήσω με τον Νίκο, το Odf όχι μόνο είναι ανοιχτό αλλά καλύπτει πλέον
και το αίτημα για interoperability.

Από τεχνικής άποψης, ο Διομήδης ανέφερε docx και όχι ooxml. Το λέω αυτό
γιατί το ooxml, στη μορφή τουλάχιστον που πήρε ISO πιστοποίηση, αυτή τη
στιγμή δεν υποστηρίζεται από κανένα κειμενογράφο. Το docx είναι αρκετά κοντά
αλλά δεν είναι ooxml, άρα δεν είναι ανοιχτό format (όσο ανοιχτό μπορεί να
θεωρήσει κάποιος το ooxml).