ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Dimitris Tsigos <tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 13:01:34 +0200
Εγώ πάντως δεν δουλεύω κανέναν.

Η ΕΠΕ είναι ο επιστημονικός και επαγγελματικός φορέαν όλων των
Πληροφορικών της χώρας και ΝΑΙ παλεύει από το 2001 για τα δικαιώματα
του κλάδου (σε αντίθεση με άλλους που παλεύουν να πουλήσουν κανένα
ECDL...)

Είναι σίγουρα πολύ δύσκολο για έναν εργαζόμενο να πάρει πτυχίο. Έχουμε
πολλά μέλη από το ΕΑΠ και το ξέρουμε πολύ καλά. Δεν είναι όμως
ανέφικτο. Επίσης, για πολλά από τα επαγγέλματα θα αρκεί το Ενδεικτικό
Χρήσης Υπολογιστών που θα δίνεται αυτοδίκαια με το απολυτήριο λυκείου
αλλά και με εξετάσεις κατά τα πρότυπα του κρατικού πιστοποιητικού
γλωσσομάθειας.

Η δυσκολία των μεταβατικών διατάξεων, η αναταραχή της μεταβατικής
περιόδου δεν πρόκειται να μας απομακρύνει από τον στρατηγικό μας
στόχο: Την ωρίμανση του κλάδου ώστε αυτός να αναλάβει τις ευθύνες του
έναντι της κοινωνίας και της οικονομίας.

We like it or not, είναι η μοναδική επιλογή προόδου.

Ας δώσουμε τέρμα στην στρέβλωση που καλλιεργούν οι κρατικοδίαιτοι,
εσωστρεφείς κύκλοι της συντήρησης που όλοι γνωρίζουμε.

ΔΤ

--
Sent from my mobile device

Dimitris Tsigos
Virtual Trip Group
Founder & CEO
e. tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com
w. www.vtripgroup.com
t. +30-210-6756112
m. +30-694-4563690
f. +30-210-6756527
skype-id: tsigos

This transmission (including any attachments) from the Virtual Trip
Group of companies is exclusively addressed to the above named
recipients and is bound to contain privileged and confidential
information. Disclosure, distribution, copying or any other use of
this message is strictly prohibited and may breach intellectual
property provisions. In case of fault transmission please delete
e-mail message and notify us by reply immediately.