ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] codex [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 13:46:01 +0200
Στις Thursday 26 November 2009 13:01:34 ο/η Dimitris Tsigos έγραψε:
> Η ΕΠΕ είναι ο επιστημονικός και επαγγελματικός φορέαν όλων των
> Πληροφορικών της χώρας και ΝΑΙ παλεύει από το 2001 για τα δικαιώματα
> του κλάδου (σε αντίθεση με άλλους που παλεύουν να πουλήσουν κανένα
> ECDL...)

Καλά κάνετε και παλεύετε. Εμείς οι υπόλοιποι τι σας φταίμε;

> Είναι σίγουρα πολύ δύσκολο για έναν εργαζόμενο να πάρει πτυχίο.

Τώρα δεν είπες ότι είναι πολύ εύκολο;

> Έχουμε
> πολλά μέλη από το ΕΑΠ και το ξέρουμε πολύ καλά. Δεν είναι όμως
> ανέφικτο. Επίσης, για πολλά από τα επαγγέλματα θα αρκεί το Ενδεικτικό
> Χρήσης Υπολογιστών που θα δίνεται αυτοδίκαια με το απολυτήριο λυκείου
> αλλά και με εξετάσεις κατά τα πρότυπα του κρατικού πιστοποιητικού
> γλωσσομάθειας.

Χαχαχαχα. Θεικό. Πάλι καλά θα μου επιτρέψετε να δουλέψω κάπου ως Χρήστης
Υπολογιστών. Ωχ, μα τι λέω, όταν ήμουν εγώ λύκειο δεν είχαμε υπολογιστές στα
σχολεία! Φτου! Την πάτησα! Θα πρέπει να δώσω εξετάσεις για Word!

> Η δυσκολία των μεταβατικών διατάξεων, η αναταραχή της μεταβατικής
> περιόδου δεν πρόκειται να μας απομακρύνει από τον στρατηγικό μας
> στόχο: Την ωρίμανση του κλάδου ώστε αυτός να αναλάβει τις ευθύνες του
> έναντι της κοινωνίας και της οικονομίας.

Να ωριμάσει ο κλάδος καμιά αντίρρηση. Όταν ωριμάσετε, τότε μιλάμε ξανά. Όταν
φτάσετε σε σημείο οι μισοί σας απόφοιτοι να κάνουν linux kernel contributions
-όπως ο Νίκος, πχ- εγώ θα παραιτηθώ από το επάγγελμα. Μέχρι τότε, αυτή η
συζήτηση είναι waste of time.

> We like it or not, είναι η μοναδική επιλογή προόδου.

Μου δίνετε την εντύπωση ότι δεν έχετε καν ιδέα τι σημαίνει η λέξη. Διάβασε
λίγο Ιστορία, η πρόοδος ήρθε *πάντα* από τους "μη πιστοποιημένους", τους "μη
πτυχιούχους", αυτούς που είχαν μια ιδέα και την υλοποίησαν.