ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Filippos Papadopoulos <psybases [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 13:49:26 +0200
2009/11/26 Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>:
> Στις 26 Νοεμβρίου 2009 1:13 μ.μ., ο χρήστης Filippos Papadopoulos
> <psybases [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:
>>

> Δεν έχω μια εύκολη απάντηση αλλά ούτε εσύ έχεις, το "να έχει πτυχίο"
> δεν είναι απάντηση. Τουλάχιστον εγώ δεν έρχομαι να σου επιβάλλω
> τίποτα, δεν ήρθε ποτέ κανείς απ' τη κοινότητα να πει "πληροφορικοί
> πρέπει να είναι όσοι έχουν συμβάλει στο ΕΛΛΑΚ" ή κάτι αντίστοιχο.
> Εσείς έρχεστε να μας επιβάλετε τον ορισμό του πληροφορικού που
> πιστεύετε.

Δεν το επιβάλλω εγώ. Νομιζα ότι το ιδιο ισχύει σε γενικές γραμμές σε
ολα τα άλλα επαγγέλματα και επιστήμες.
Μπορεί να κάνω και λάθος. Δεν είπα ότι είναι η απόλυτα σωστή λύση,
αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι αλλο που να είναι τόσο γενικό.
Αλλιώς πέφτουμε σε περιπτωσιολογίες, του στυλ ποση εμπειρία έχεις και
δεν προκειται να βγει καμία άκρη.

> Αν υπερασπιζόσουν το πτυχίο θα μου απαντούσες στο ερώτημα αν στις
> σχολές χρησιμοποιούν ΕΛΛΑΚ ή τι κάνουν στις σχολές και θα μιλάγαμε για
> οδηγούς σπουδών και άλλα αντίστοιχα θέματα. Δεν υπερασπίζεσαι το
> πτυχίο όμως, τους πτυχιούχους υπερασπίζεσαι, άλλο το ένα άλλο το
> άλλο...

Ας μην πιάσουμε θέμα το τι κάνει η κάθε σχολή και αν το κάνει σωστά
γιατί θα ξεφύγουμε εντελώς και θα γράφουμε για μέρες.
Σχετικά με την ποιότητα των σπουδών και των πτυχίων που αναφέρεσαι,
αυτό δεν αφορά μονο τις σχολές τις Πληροφορικής αλλά όλα τα ΑΕΙ και
ΤΕΙ της Ελλάδας. Το πρόβλημα είναι γενικό, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως
πρέπει να καταργήσουμε τα πτυχία αλλα να αναβαθμίσουμε την ποιότητα
τους.

Προσωπικά στην δική μου σχολή και σε άλλες που ξέρω και ΕΛΛΑΚ
χρησιμοποιούσαμε και UNIX είχαμε και ΟpenGL κάναμε, μέχρι και
προγραμματισμό σε XLib.  Και τι έγινε θα πει κάποιος; Δεν μαθατε SQL
Server 2014 και .ΝΕΤ v6.15 και Java 1.8 που σε λίγα χρόνια θα ζητάει η
αγορά. Αυτό σε κάνει επιστήμονα;

Εντωμεταξύ το έχετε πάρει προσωπικά το θέμα και αυτό είναι λάθος. Δεν
είδα να λέτε για τους κομπογιανίτες που το παίζουν ειδήμονες στον χώρο
και είναι καρα άσχετοι και ναι έχουν μπολικη εμπειρία. Μήπως είναι η
πλειοψηφία αυτοί; Να τους θεωρώ συναδέλφους μου αυτούς;

Οι στρεβλώσεις στην ποιότητα των σχολών και των πτυχίων δεν αφορούν
μόνο την Πληροφορική αλλά ΟΛΕΣ τις σχολές. Αυτό το πρόβλημα πρέπει να
το λύσει το Υπουργείο Παιδείας και η ίδια η ΚΟΙΝΩΝΙΑ και όχι τόσο το
Επιμελητήριο Πληροφορικής.