ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 14:44:48 +0200
Στις 26 Νοεμβρίου 2009 1:49 μ.μ., ο χρήστης Filippos Papadopoulos
<psybases [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:

> Δεν το επιβάλλω εγώ. Νομιζα ότι το ιδιο ισχύει σε γενικές γραμμές σε
> ολα τα άλλα επαγγέλματα και επιστήμες.
> Μπορεί να κάνω και λάθος. Δεν είπα ότι είναι η απόλυτα σωστή λύση,
> αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι αλλο που να είναι τόσο γενικό.
> Αλλιώς πέφτουμε σε περιπτωσιολογίες, του στυλ ποση εμπειρία έχεις και
> δεν προκειται να βγει καμία άκρη.

Δε με ενδιαφέρει τι γίνεται στα άλλα επαγγέλματα, συζητάμε για τη
πληροφορική. Όσο για το αν το επιβάλεις ή όχι είναι δεδομένο ότι το
επιβάλεις απ' τη στιγμή που θεωρείς ότι μόνο οι πτυχιούχοι έχουν
δικαίωμα στην εργασία στο δημόσιο. Επιβάλεις ένα καθεστώς στο οποίο
εγώ και πολλοί άλλοι δεν θα μπορούν να εργαστούν (τουλάχιστον στο
δημόσιο) γιατί εσείς δεν τους θεωρείτε πληροφορικούς.

> [...]
> Σχετικά με την ποιότητα των σπουδών και των πτυχίων που αναφέρεσαι,
> αυτό δεν αφορά μονο τις σχολές τις Πληροφορικής αλλά όλα τα ΑΕΙ και
> ΤΕΙ της Ελλάδας. Το πρόβλημα είναι γενικό, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως
> πρέπει να καταργήσουμε τα πτυχία αλλα να αναβαθμίσουμε την ποιότητα
> τους.
>
> Προσωπικά στην δική μου σχολή και σε άλλες που ξέρω και ΕΛΛΑΚ
> χρησιμοποιούσαμε και UNIX είχαμε και ΟpenGL κάναμε, μέχρι και
> προγραμματισμό σε XLib.  Και τι έγινε θα πει κάποιος; Δεν μαθατε SQL
> Server 2014 και .ΝΕΤ v6.15 και Java 1.8 που σε λίγα χρόνια θα ζητάει η

Δε μιλάς για ακαδημαϊκά δικαιώματα αλλά για επαγγελματικά, οπότε το τι
σε κάνει επιστήμονα είναι άλλο θέμα. Εδώ συζητάμε τι σε κάνει
επαγγελματία. Δε μίλησα εγώ για πτυχία, εσείς παρουσιάζετε το πτυχίο
ως τη βάση των επαγγελματικών δικαιωμάτων στο κλάδο (κι εμείς σας λέμε
ότι το πτυχίο και η αγορά είναι δυο διαφορετικά πράγματα).

> Εντωμεταξύ το έχετε πάρει προσωπικά το θέμα και αυτό είναι λάθος. Δεν
> είδα να λέτε για τους κομπογιανίτες που το παίζουν ειδήμονες στον χώρο
> και είναι καρα άσχετοι και ναι έχουν μπολικη εμπειρία. Μήπως είναι η
> πλειοψηφία αυτοί; Να τους θεωρώ συναδέλφους μου αυτούς;

Αν μπορούν οι κομπογιαννίτες να πείσουν ότι είναι πληροφορικοί
φαντάσου πόσο μεγάλη διαφορά έχουν στα μάτια του κόσμου και της
αγοράς. Εμένα προσωπικά δε με ενδιαφέρει να χαντακώσω κανένα, αν
κάποιος μπορεί και "με έχει" με γειά του με χαρά του, θα του βγάλω το
καπέλο και θα του πω μπράβο, δε συγκρινόμαστε με τους χειρότερους, με
τους καλύτερους συγκρινόμαστε. Δε νομίζω εξ άλλου ότι μιλάτε για
ανταγωνισμό σε επίπεδο ποιότητας και ειδικότητας αλλά στο ποιος θα
έχει το δικαίωμα να πουλάει δίσκους και να κάνει format και να
διδάσκει Office (γιατί οι κομπογιαννίτες δεν πάνε για κάτι παραπάνω
-από εκεί και πέρα χρειάζεσαι πραγματικά πειστήρια για την εμπειρία
σου κλπ).

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)