ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Filippos Papadopoulos <psybases [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 13:13:38 +0200
Ωραία φίλε Νίκο και ποιο θα είναι το κριτήριο;
Να έχει γράψει κάποιος driver στο Linux; Στο OpenBSD μήπως; Αν είναι
στο AtheOS πειράζει; Πόσες γραμμές κώδικα; Πόσα χρόνια;
Να έχει Χ χρόνια εμπειρία στον χώρο της Πληροφορικής; Πώς
αποδεικνύεται αυτό και απο ποιον;

Χωρίς πλάκα τώρα και ο παππούς μου ο μακαρίτης ήταν 30 χρόνια χτίστης
απο τους καλύτερους. Αν ζούσε τώρα θα ήταν Αρχιτέκτων Μηχανικός ή
Πολιτικός Μηχανικός;

Από την μία μιλάμε για την απαξίωση των πτυχίων και όταν τα
υπερασπιζόμαστε μετά μιλάμε για συντεχνίες.