ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 13:23:10 +0200
Στις 26 Νοεμβρίου 2009 1:13 μ.μ., ο χρήστης Filippos Papadopoulos
<psybases [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε:
> Ωραία φίλε Νίκο και ποιο θα είναι το κριτήριο;
> Να έχει γράψει κάποιος driver στο Linux; Στο OpenBSD μήπως; Αν είναι
> στο AtheOS πειράζει; Πόσες γραμμές κώδικα; Πόσα χρόνια;
> Να έχει Χ χρόνια εμπειρία στον χώρο της Πληροφορικής; Πώς
> αποδεικνύεται αυτό και απο ποιον;

Δεν έχω μια εύκολη απάντηση αλλά ούτε εσύ έχεις, το "να έχει πτυχίο"
δεν είναι απάντηση. Τουλάχιστον εγώ δεν έρχομαι να σου επιβάλλω
τίποτα, δεν ήρθε ποτέ κανείς απ' τη κοινότητα να πει "πληροφορικοί
πρέπει να είναι όσοι έχουν συμβάλει στο ΕΛΛΑΚ" ή κάτι αντίστοιχο.
Εσείς έρχεστε να μας επιβάλετε τον ορισμό του πληροφορικού που
πιστεύετε.

> Από την μία μιλάμε για την απαξίωση των πτυχίων και όταν τα
> υπερασπιζόμαστε μετά μιλάμε για συντεχνίες.

Αν υπερασπιζόσουν το πτυχίο θα μου απαντούσες στο ερώτημα αν στις
σχολές χρησιμοποιούν ΕΛΛΑΚ ή τι κάνουν στις σχολές και θα μιλάγαμε για
οδηγούς σπουδών και άλλα αντίστοιχα θέματα. Δεν υπερασπίζεσαι το
πτυχίο όμως, τους πτυχιούχους υπερασπίζεσαι, άλλο το ένα άλλο το
άλλο...

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)