ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 14:51:35 +0200
Στις 26 Νοεμβρίου 2009 2:39 μ.μ., ο χρήστης Dimitris Tsigos
<tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com> έγραψε:

> Φυσικά και μπορείς να αυτοπροσδιορίζεσαι!
> Η κοινωνία και η οικονομία όμως δεν μπορούν να στηρίζονται μόνο στον αυτοπροσδιορισμό.

Και η ΕΠΕ θα επιβάλει το δικό της προσδιορισμό του πληροφορικού βάσει
του πτυχίου και μόνο. Αυτό εξυπηρετεί τη κοινωνία ή την
αγορά/οικονομία;

> Ποιός μίλησε για το δημόσιο; Ποιός είπε να φύγει κόσμος;  Γενικά, το επιμελητήριο δεν γίνεται ούτε για εμπόριο ελπίδας (== θέσεις στο δημόσιο) ούτε για εμπόριο υπογραφών (== δημόσια έργα). Το όραμά μας για την πληροφορική ως μοχλού ανάπτυξης της χώρας είναι πολύ διαφορετικό.

Η σελίδα σας που λέει πάνω πάνω ότι πρέπει να διδάσκουν μόνο
πληροφορικοί (με το δικό σας ορισμό) και που λέει ότι το κράτος πρέπει
να συνδιαλέγεται μόνο με πληροφορικούς.

> Περιμένω τις απόψεις σου.
>
> Ξεκίνα ίσως από τα παρακάτω: "Διμέτωπος αγώνας με τα λούμπεν στοιχεία της Πληροφορικής!"
> http://tsigos.blogspot.com/2008/08/blog-post.html

ΟΚ θα το κοιτάξω...

> P.S. Δε βρίσκεσαι σε γενική συνέλευση ούτε μιλάς σε πρόβατα
>

> Το γνωρίζω. Εσύ;
>

> Πόσο καιρό γράφεις σε λίστες;
>

> Από τον Oct '96 στο CSD/UoC, εσύ;

Εννοούσα λίστες που ασχολούνται με open source, της κοινότητας, όχι
του CSD. Έχω διαβάσει άπειρες φορές τη λίστα στο CSD και είναι κατά
βάση λίστα κομματικής αντιπαράθεσης. Δεν εννοούσα αυτό γιατί προφανώς
εδωμέσα δεν κάνουμε κάτι τέτοιο...

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)