ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 13:52:39 +0200
Στις 26 Νοεμβρίου 2009 1:35 μ.μ., ο χρήστης Dimitris Tsigos
<tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com> έγραψε:

> Nick Kossifidis wrote:
>
> Στις 26 Νοεμβρίου 2009 1:01 μ.μ., ο χρήστης Dimitris Tsigos
> <tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com> έγραψε:
>

> Εγώ πάντως δεν δουλεύω κανέναν.
>
> Η ΕΠΕ είναι ο επιστημονικός και επαγγελματικός φορέαν όλων των
> Πληροφορικών της χώρας και ΝΑΙ παλεύει από το 2001 για τα δικαιώματα
> του κλάδου (σε αντίθεση με άλλους που παλεύουν να πουλήσουν κανένα
> ECDL...)
>

> Τα δικά μου πάντως δικαιώματα δεν τα υπερασπίζεται...\

> [...]

"Μα τον Όσιρη και μα τον Άπη είμαι ένα αγριογούρουνο, ναι ένα αγριογούρουνο..."

Έλεος, δηλαδή αν δε στηρίξω την ΕΠΕ με όλες μου τις δυνάμεις θέλω το
κακό της πληροφορικής και σκέφτομαι τη πάρτη μου (α ναι οι εθελοντές
το έχουμε αυτό);

Πείσε με πρώτα για το τι είναι η πρόοδος για εσένα και τι θεωρείς καλό
για τη πληροφορική και τα ξαναλέμε.

P.S. Δε βρίσκεσαι σε γενική συνέλευση ούτε μιλάς σε πρόβατα

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)