ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 14:29:18 +0200
Στις 26 Νοεμβρίου 2009 2:02 μ.μ., ο χρήστης Dimitris Tsigos
<tsigos [ at ] vtripgroup [ dot ] com> έγραψε:

> Nick Kossifidis wrote:
>
> [...]
>
> "Αν θέλεις το καλό της πληροφορικής πρέπει να κάνεις την προσωπική σου
> υπέρβαση και να στηρίξεις την ΕΠΕ με όλες σου τις δυνάμεις."
>
> "Μα τον Όσιρη και μα τον Άπη είμαι ένα αγριογούρουνο, ναι ένα αγριογούρουνο..."
>

> Έχεις πράγματι το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού :-)

Δηλαδή μπορώ να λέγομαι και πληροφορικός;

> Έλεος, δηλαδή αν δε στηρίξω την ΕΠΕ με όλες μου τις δυνάμεις θέλω το
> κακό της πληροφορικής και σκέφτομαι τη πάρτη μου (α ναι οι εθελοντές
> το έχουμε αυτό);
>
> Αν δεν βοηθάς τις προσπάθειες που θέλουν να ενισχύσουν τον κλάδο, τότε πως ακριβώς τον βοηθάς;

Μετά το "προοδευτικό" και το "καλό της πληροφορικής" τώρα έρχεται το
"ενισχύουμε τον κλάδο". Πώς ακριβώς θα ενισχυθεί ο κλάδος αν μπουν στο
δημόσιο μόνο πτυχιούχοι και φύγουν οι μη πτυχιούχοι;

Συνεχίζεις να μην απαντάς και να πετάς ατάκες.

> Πείσε με πρώτα για το τι είναι η πρόοδος για εσένα και τι θεωρείς καλό
> για τη πληροφορική και τα ξαναλέμε.
>

> Δεν νομίζω πως μπορώ να σε πείσω σε ένα email
>
> www.epe.org.gr | onehundredstartups.blogspot.com | tsigos.blogspot.com
> @tsigos on twitter

Δε νομίζω ότι μπορείς να με πείσεις γενικώς αλλά θα κοιτάξω τα link
τουλάχιστον να δω μπας και βρω απαντήσεις στο τι θεωρείς προοδευτικό,
καλό για τη πληροφορική και ενισχυτικό για τον κλάδο...

> P.S. Δε βρίσκεσαι σε γενική συνέλευση ούτε μιλάς σε πρόβατα
>

> Το γνωρίζω. Εσύ;

Πόσο καιρό γράφεις σε λίστες;

--
GPG ID: 0xD21DB2DB
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)