ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Filippos Papadopoulos <psybases [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 14:25:46 +0200
2009/11/26 Dimitris Andreadis <dandread [ at ] redhat [ dot ] com>:

> [...]
>
> Τα πτυχία πληροφορικής είναι όντως μία καλή βάση ή τέλος πάντων the best we've got, και αν
> έχω δύο υποψήφιες προσλήψεις με παρόμοια προσόντα θα προτιμήσω τον πτυχιούχο. Ωστόσο για
> μένα το πτυχίο από μόνο του δεν τεκμηριώνει την ικανότητα εκτέλεσης πολύπλοκων έργων, το έχω
> δει πολλές φορές. Χρειάζεται κάτι παραπάνω από αυτό.
>
> Και το σοβαρό ερώτημα παραμένει, κατά πόσο ένα Επιμελητήριο βελτιώνει ή χειροτερεύει τα
> πράγματα. Μήπως καταλήξουμε να νοικιάζουμε υπογραφές όπως γίνεται με τους ηλεκτρολόγους; Ή
> να καλλιεργούμε την επόμενη γενιά αυτοδίκαιων διευθυντών;

Αυτό ακριβώς είναι το μεγάλο στοίχημα, να μην γίνει το Επιμελητήριο
Πληροφορικής  Επιμελητήριο Υπογραφών.
Νομίζω το ΤΕΕ σε αυτό ακριβώς το σημείο έχει αποτύχει.
Αλλά από το να είμαστε εξ αρχής αρνητικοί πιστεύω ότι ειναι καλύτερο
να το προσπαθήσουμε και να συζητήσουμε όταν έρθει η
ώρα το ποιοι θα είναι μέλη και με ποια κριτήρια. Η ΕΠΕ έχει αυτήν την
στιγμή την πρόταση της η οποία ασφαλως και δεν είναι πανάκεια και
επιδέχεται πολλές αλλαγές.