ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Filippos Papadopoulos <psybases [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 14:50:14 +0200
2009/11/26 Apollon Oikonomopoulos <apollon [ at ] noc [ dot ] grnet [ dot ] gr>:

> Συγγνώμη, αλλά η ποιότητα των οποιωνδήποτε έργων πληροφορικής δε
> διασφαλίζεται ούτε από πτυχία ούτε από κανόνες και προδιαγραφές που
> θέτουν οι ανάδοχοι των έργων. Καθορίζεται από τους κανόνες και τις
> προδιαγραφές που θέτουν οι *εντολείς* του εκάστοτε έργου και
> διασφαλίζεται από αντίστοιχες ρήτρες. Προσωπικά δε βλέπω τον τρόπο
> λοιπόν με τον οποίο ένα επιμελητήριο όπως εσείς το οραματίζεστε (ως
> συντεχνία δηλαδή) θα βελτιώσει την κατάσταση, μιας και θα είναι μονίμως
> με την πλευρά των αναδόχων και ποτέ των εντολέων.

Το θέμα είναι το τι γίνεται στην περίπτωση που ο εντολέας (να το πώ
έτσι απλά) δεν έχει
τις απαραίτητες και κατάλληλες γνώσεις για να καθορίσει τους κανόνες
και τις προδιαγραφές του έργου.

> Και για να φέρω άλλο ένα προσωπικό παράδειγμα, είμαι Μηχανολόγος
> Μηχανικός και το διδακτορικό μου (ως μηχανολόγος  πάλι) κινείται στην
> περιοχή των formal verification tools, ένα θέμα αρκετά κοντά στην αιχμή
> της «επιστήμης της πληροφορικής». Φυσικά υποθέτω ότι δεν πρόκειται να με
> συμπεριλάβετε στα μέλη σας όμως γιατί δεν έχω πτυχίο πληροφορικής, θα
> συμπεριλάβετε όμως έναν Ηλεκτρολόγο του ΕΜΠ και ας έχει τελειώσει τη
> σχολή με καθαρά ενεργειακό προσανατολισμό (και επομένως χωρίς ουσιαστικά
> μαθήματα πληροφορικής).

Περιπτωσιολογούμε πάλι αλλά δεν πειράζει.
Όχι δεν θα συμπεριλάβουμε έναν Ηλεκτρολόγο μηχανικό του ΕΜΠ που έχει
ενεργειακή κατευθυνση.
Αλλά πρέπει να μπούνε κάποια κριτήρια, κάποιοι κανόνες. Το βασικό
πτυχίο πιστεύω είναι ένας απο αυτούς.
Το ξαναγράφω για μια ακόμα φορά, δεν υποστηρίζω οτι λύνει όλα τα προβλήματα.

Προτείνετε μου έναν διαφορετικό κανόνα που ορίζει το ποιος θα μπορούσε
να είναι μέλος στο Επιμελητήριο.

> Αυτό που επιχειρείτε να κάνετε είναι να κλείσετε
> ένα επάγγελμα, τη στιγμή που η πράξη έχει δείξει ότι εκτός ελαχίστων
> εξαιρέσεων, τα κλειστά επαγγέλματα δεν είναι επωφελή για το κοινωνικό
> σύνολο.

Ναι αλλά αυτήν την στιγμή βρισκόμαστε στο άλλο άκρο του ό,τι δηλώσεις είσαι.