ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  • Subject: Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  • From: Kostas Boukouvalas <boukouvalas [ at ] gmail [ dot ] com>
  • Date: Tue, 22 Dec 2009 16:25:59 +0200

> Στην ακραία περίπτωση δηλαδή που υπάρχει στο Υπουργείο ένα σουπερ-ειδικό
> πρόγραμμα που τρέχει μόνο από Windows και δικαιολογεί την προμήθεια ενός
> αριθμού αδειών τους.
>
> Η υπόθεση σηκώνει ΕΔΕ.

Ειδικά αν δεν υπάρχει το σουπερ-ειδικό πρόγραμμα και τα 4GB DDR2
προορίζονται μόνο για Outlook, Word και PowerPoint.

Για να μη πω...

Facebook, Twitter, IRC, Πασιέντζα, Skype και MSN Messenger που έχω δει σε
δημόσιες υπηρεσίες να "παίζουν".

Μήπως αντί για 4GB DDR2 τα λεφτά να πάνε σε κάποιο επιθεωρητή ποιότητας
προσφερομένων υπηρεσιών που θα χτυπάει απροειδοποίητα, όχι την πόρτα στους
χώρους εργασίας, αλλά την πόρτα του admin στο computer room της εκάστοτε
υπηρεσίας;