ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

  • Subject: Re: ΜΑΤΖΕΝΤΑ - Διαγωνισμός ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
  • From: "Sergios T.S." <sergios [ at ] greeklug [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 22 Dec 2009 16:55:19 +0200
Καταλαβαίνω το σκεπτικό και συμφωνώ σε πολλά .
Άλλα δεν μπορώ να συμφωνήσω ότι εδώ στην Ελλάδα δεν υπάρχει συμβατότητα
και εκεί στην Ευρώπη υπάρχει .
Όπως αναφέρει πολλά από αυτά ένα και σημαντικό είναι ότι βρήκανε
συμβατότητα στους 1114 Η/Υ στην Γαλλική Βουλή
Δεν υπήρχε πρόβλημα στους 70.000 Η/Υ Γαλλικής Αστυνομίας  κτλ.
παραδείγματα άπειρα .
Δηλαδή εκεί δεν υπήρχε πρόβλημα και εδώ ναι υπάρχει ?

Υ.Γ. Απλά λέω μήπως παίζει κάτι άλλο  ..... είναι μήπως τα μπικικίνια
τις Χ εταιρίας ?
Τα γρανάζια μίας μηχανής χρειάζονται λάδωμα με καλώ λάδι ποιότητας ......
Τα συμπεράσματα δικά σας .

O/H Apollon Koutlidis έγραψε: