ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: desktop virtualization

θενκς για το input.

κρατάω και επαυξάνω μόνο το:
Apollon Koutlidis wrote [edited]:

> απλό: εξωτερικό USB CD/DVD drive. Η συχνότητα χρήσης τους είναι αρκετά
> μικρή ώστε να απαιτείται κατά μέσο όρο ένα ανά οκτώ χρήστες (σε τυπικά
> περιβάλλοντα γραφείου).

συνειδητοποίησα ότι δεν έγραψα ότι εννοούσα CD/DVD *writing* ("burn").
και μου είπαν ότι είναι δύσκολο, γιατί άντε να εξασφαλίσεις
σταθερή ροή προς το thin client ώστε να γραφτεί χωρίς πρόβλημα.

> Τα προβλήματα υλικού είναι αλλού (αν και συχνά
> αφορούν μειοψηφίες χρηστών): διπλές οθόνες; επιτάχυνση γραφικών;
> real-time εφαρμογές;

εγώ αναφερόμουνα σε "απλό" γραφείο: browser, office suite,
file manager, άντε και λίγη μουσικούλα...

--
-- zvr --