ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Διαγραφή ΤΩΡΑ!

2009/12/24 Jimmy Angelakos <vyruss [ at ] hellug [ dot ] gr>

> Παρακαλώ διαγράψτε αμέσως, αμέσως λέμε, τη γιαγιά μου από τη λίστα
> ηλεκτρικού ΕΛΤΑ σας γιατί γεμίζει γρήγορα το σπίτι της με τα άχρηστα
> ταχυδρομεία σας!11
>
> Ακόμα εδώ είστε;;
>
> Α και καλές γιορτές

> Open-source [ at ] ellak [ dot ] gr

Θα ήθελα το password σου του email σου, τον αριθμό της πιστωτικής σου κάρτας
καθώς και το ΡΙΝ της, όπως επίσης και τον Αριθμό ταυτότητας σου για να
ολοκληρωθεί η διαγραφή. Κόστος διαγραφής 2 ευρώ ανά μήνυμα. Για να
ολοκληρωθεί η διαδικασία χρειάζονται 3 μηνύματα.

--
Christos Bacharakis
cmpahar [ at ] gmail [ dot ] com