ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Διαγραφή ΤΩΡΑ!

Με την ευκαιρία, παραδίδονται μαθήματα κατ' οίκον,
*μόνο με 30 € την ώρα*,
για εκμάθηση της χρήσης εφαρμογών βιντεοκλήσης
( θα μιλάς με την γιαγιά σου, χωρίς καμία χρέωση!),
για εκμάθηση τεχνικών χρήσης των τελειότερων
εφαρμογών περιήγησης για *απόλυτη ασφάλεια* στο διαδίκτυο
και για όποιο άλλο θέμα σε απασχολεί!

Καλά Χριστούγεννα!

Στις 24 Δεκεμβρίου 2009 9:32 μ.μ., ο χρήστης Christos Bacharakis <
cmpahar [ at ] gmail [ dot ] com> έγραψε: