ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Διαγραφή ΤΩΡΑ!

2009/12/24 Christos Bacharakis <cmpahar [ at ] gmail [ dot ] com>:

> Θα ήθελα το password σου του email σου, τον αριθμό της πιστωτικής σου κάρτας
> καθώς και το ΡΙΝ της, όπως επίσης και τον Αριθμό ταυτότητας σου για να
> ολοκληρωθεί η διαγραφή. Κόστος διαγραφής 2 ευρώ ανά μήνυμα. Για να
> ολοκληρωθεί η διαδικασία χρειάζονται 3 μηνύματα.
>
> --
> Christos Bacharakis
> cmpahar [ at ] gmail [ dot ] com
> http://bacharakis.com

> Open-source [ at ] ellak [ dot ] gr

Δεν είναι αστείο να κάνουμε πλάκα με κάποιον που δυσκολεύεται να κάνει
κάτι, το οποίο, εδώ που τα λέμε δεν είναι και τόσο απλό να το βρεις.
Θα μπορούσε ο διαχειριστής της λίστας να βάλει ένα κειμενάκι κάτω από
κάθε μήνυμα, όπως το παρακάτω ή ακόμα καλύτερα ένα δεσμό προς μια
σελίδα στο wiki με αναλυτικότερες οδηγίες, και να τελειώνετε με αυτό
το ζήτημα.

If you do not want to receive any more messages from the Open-source
mailing list, please follow this link and choose unsubscribe:
Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε άλλα μηνύματα από την λίστα
ταχυδρομείου Open-source, ακολουθήστε τον παρακάτω δεσμό και επιλέξτε
unsubscribe: