ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Διαγραφή ΤΩΡΑ!

Jimmy Angelakos:

Christos Bacharakis:

Thanos Lefteris:
> Δεν είναι αστείο να κάνουμε πλάκα με κάποιον που δυσκολεύεται να κάνει
> κάτι, το οποίο, εδώ που τα λέμε δεν είναι και τόσο απλό να το βρεις.

Έχει την (ειλικρινά) αστεία του η πλευρά το φαινόμενο "unsubscribe me".

FWIW, νομίζω ότι η εγγραφή είναι το ίδιο δύσκολη (αν όχι πιο δύσκολη).
Και το 1ο μήνυμα άλλωστε (αν θυμάμαι καλά _και_ στην παρούσα λίστα
ενημερώνει σχετικά _και_ με τη διαγραφή).

> Θα μπορούσε ο διαχειριστής της λίστας να βάλει ένα κειμενάκι κάτω από
> κάθε μήνυμα,

...too much κατά τη ταπεινή μου γνώμη. Κάθε 1η του μήνα είναι αρκετό.

> όπως το παρακάτω ή ακόμα καλύτερα ένα δεσμό προς μια
> σελίδα στο wiki με αναλυτικότερες οδηγίες, και να τελειώνετε με αυτό
> το ζήτημα.

Δε νομίζω να τελειώσει το ζήτημα. Θα συνεχίσει και, τολμώ να κάνω την
υπόθεση ότι θα χειροτερέψει.

Αν και, πράγματι, υπάρχουν χρήστες που για διάφορους λόγους (θα)
βρίσκουν δύσκολη τη διαδικασία της διαγραφής (όπως χρήστες με μικρή
εμπειρία, σποραδική ενασχόληση με το διαδίκτυο και τις λίστες, κ.α.), η
πλειονότητα δεν δικαιολογείται να *απαιτεί* τη διαγραφή από κάποιον
τρίτο.

Νίκος

[...]