ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Και ξαφνικά , όλοι έγιναν πατριώτες !!!

Θα ήθελα να εκφράσω την αντίθεσή μου στον αποκλεισμό του "Καταραμένο Αροξόλ".

Δεν είμαι ιδιαιτέρα ενεργός στη λίστα, οπότε η άποψή μου μάλλον δεν
έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, αλλά θα ήθελα να μοιραστώ κάποιες σχετικές
σκέψεις:

Ασχολούμαστε με Ελεύθερο και άρα κοινωνικό λογισμικό. Λογισμικό που
βάζει στο επίκεντρο τον άνθρωπο. Στόχος μας είναι μέσω του λογισμικού
να κάνουμε καλύτερη τη ζωή των συνανθρώπων μας (τουλάχιστο έτσι το
αντιλαμβάνομαι εγώ). Όταν όμως η καθημερινότητά τους μεταβάλλεται τόσο
ραγδαία, και διακυβεύονται αρκετές παράμετροι της ποιότητας ζωής τους,
πως είναι δυνατό να μένουμε προσηλωμένοι στο λογισμικό; Τι νόημα έχει
το ελεύθερο λογισμικό χωρίς ανθρώπους ή με ανθρώπους που τους
απασχολούν πολύ σημαντικότερα και επιτακτικά προβλήματα από αυτά που
μπορεί να λύσει το όποιο λογισμικό; Το ΕΛΛΑΚ δεν έχει νόημα αν το δει
κάποιος αποκομμένο από την κοινωνία. Και όταν κάτι σημαντικό απασχολεί
και προβληματίζει το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας πως μπορούμε να το
χαρακτηρίζουμε off-topic, μη ενδιαφέρον; Τελικά ασχολούμαστε με το
ΕΛΛΑΚ γιατί μας ενδιαφέρουν οι άνθρωποι ή τα bits;

Δεν είμαι σε θέση να κρίνω τις απόψεις και τα γεγονότα που καταθέτει
το "Καταραμένο Αροξόλ" στην παρούσα συζήτηση. Δεν έψαξα καν την
αλήθεια των πηγών για να ξέρω αν έχουν βάση ή είναι χυδαία
παραπλανητικά ψέματα. Ότι όμως και από τα δύο και αν συμβαίνει γνωρίζω
ότι άπτονται ενός θέματος που απασχολεί και επιρρεάζει καταλυτικά τις
ζωές εκατομμυρίων από εμάς. Άρα δεν είναι απίθανο οι απόψεις αυτές να
είναι χρήσιμες ή ενδιαφέρουσες για κάποιους.

Όπως όλα τα email που λαμβάνω από πάνω από 10 λίστες στις οποίες είμαι
γραμμένος, αν κάτι φαίνεται να μην με ενδιαφέρει απλά το προσπερνώ.
Και αδιάφορα μηνύματα που λαμβάνω είναι κατά πολύ περισσότερα από τα
πραγματικά ενδιαφέροντα. Αυτό δεν με κάνει να θέλω να φύγω από την
εκάστοτε λίστα, ούτε να απαιτώ να μην παραδίδονται μέσω αυτής.
Προφανώς για να υπάρχουν ενδιαφέρουν κάποιους. Αν κάποιος μου είναι
πραγματικά ενοχλητικός τον στέλνω προσωπικά στο /dev/null. Αν πιστέψω
ότι δεν έχει καμία αξία συνολικά για μένα το περιεχόμενο μιας λίστας
απλά διαγράφομαι. Το ίδιο μπορούν να κάνουν όλοι. Προς τι λοιπόν η
ανάγκη της κεντρικής φίμωσης με το ban;

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.